Så nåede vi til IVF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2018

Rtjm05

Anonym skriver:

Citerer lige igen. Har citeret dit opslag en gang allerede.

Har fået de ondeste smerter i "tarmene" tror jeg. Det føles som hvis man spiser noget man ikke kan tåle. Øv altså, hvorfor nu det!

Jeg havde ikke lige fået besked om at du havde citeret, det har jeg ellers fået de andre gange 

Smerter i tarmene ved jeg desværre ikke hvorfor du har, kan det være noget med din tarmsygdom.....

Man kan jo få forstoppelse hvis man er gravid, det kan jo gøre rigtigt ondt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2018

Anonym trådstarter

Rtjm05 skriver:

Det lyder også til at være en hård omgang med alt det på en gang....

Jeg håber for jer den er der i første forsøg 

Det er også sindsygt hårdt   kæmper og kæmper..tør virkelig ikke teste imorgen

Anmeld Citér

18. februar 2018

Rtjm05

Anonym skriver:

Det er også sindsygt hårdt   kæmper og kæmper..tør virkelig ikke teste imorgen

Får du svar på bp i morgen ? 

Det må også være meget nervepirrende, jeg synes virkelig det er flot du ikke har testet endnu  du er 4+0 i dag ikke ? 

Anmeld Citér

18. februar 2018

Anonym trådstarter

Rtjm05 skriver:

Får du svar på bp i morgen ? 

Det må også være meget nervepirrende, jeg synes virkelig det er flot du ikke har testet endnu  du er 4+0 i dag ikke ? 

Jo jeg håber virkelig  så vil jeg være 4+0 idag ja.

Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal tage ind på klinikken for at få taget BP? For så skal jeg hjemmefra 06.40 imorgen  tidlig for at nå det.

Jeg får svar samme dag som BP tages, altså imorgen.

Anmeld Citér

18. februar 2018

Rtjm05

Anonym skriver:

Jo jeg håber virkelig  så vil jeg være 4+0 idag ja.

Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal tage ind på klinikken for at få taget BP? For så skal jeg hjemmefra 06.40 imorgen  tidlig for at nå det.

Jeg får svar samme dag som BP tages, altså imorgen.

Dejligt du får svar i morgen  da jeg skulle have taget blodprøve første gang jeg fik Ivf behandling, fik jeg den taget ved egen lægen og skulle vente et døgn på svar fra ouh, det var et laaaangt døgn 

Jeg glæder mig til at høre om den er positiv i morgen  det er jo positivt du ikke bløder 

Anmeld Citér

18. februar 2018

Anonym trådstarter

Rtjm05 skriver:

Dejligt du får svar i morgen  da jeg skulle have taget blodprøve første gang jeg fik Ivf behandling, fik jeg den taget ved egen lægen og skulle vente et døgn på svar fra ouh, det var et laaaangt døgn 

Jeg glæder mig til at høre om den er positiv i morgen  det er jo positivt du ikke bløder 

Ja det er rart at jeg får svar samme dag. De sagde godt nok at jeg kunne få den taget på sygehuset meeen ved ikke om jeg kan holde ventetiden ud. Så tænker at tage ind på klinikken og så håber jeg ikke at de tænker " hvad laver du her". Også fordi jeg tænker at hvis den er negativ er det endnu værre med ventetiden. Puha jeg er nervøs!

Nej jeg bløder ikke. Lutinus skulle gerne forhindre blødning.Så frygter lidt hvad der sker når jeg har taget den sidste pille i aften. Min lænd er i hvert faldt ikke rar. Den gør ondt on/off og igår gjorde det også ondt fortil. Jeg troede virkelig at jeg ville styrtbløde - det gjorde jeg heldigvis ikke.

Anmeld Citér

18. februar 2018

Rtjm05

Anonym skriver:

Ja det er rart at jeg får svar samme dag. De sagde godt nok at jeg kunne få den taget på sygehuset meeen ved ikke om jeg kan holde ventetiden ud. Så tænker at tage ind på klinikken og så håber jeg ikke at de tænker " hvad laver du her". Også fordi jeg tænker at hvis den er negativ er det endnu værre med ventetiden. Puha jeg er nervøs!

Nej jeg bløder ikke. Lutinus skulle gerne forhindre blødning.Så frygter lidt hvad der sker når jeg har taget den sidste pille i aften. Min lænd er i hvert faldt ikke rar. Den gør ondt on/off og igår gjorde det også ondt fortil. Jeg troede virkelig at jeg ville styrtbløde - det gjorde jeg heldigvis ikke.

Nej det er ikke rart at vente længere end nødvendigt 

Ja det er jo rigtigt at det kan holde det tilbage, skal du stoppe med lutinus hvis prøven er positiv  ? 

Jeg skal fortsætte med crione frem til jeg skal scannes.....sidste gang stoppede jeg ved positiv test....

Vi håber det er en bebs der er skyld i dine lændesmerter og ikke en voldsom menstruation 

Anmeld Citér

18. februar 2018

Anonym trådstarter

Rtjm05 skriver:

Nej det er ikke rart at vente længere end nødvendigt 

Ja det er jo rigtigt at det kan holde det tilbage, skal du stoppe med lutinus hvis prøven er positiv  ? 

Jeg skal fortsætte med crione frem til jeg skal scannes.....sidste gang stoppede jeg ved positiv test....

Vi håber det er en bebs der er skyld i dine lændesmerter og ikke en voldsom menstruation 

Jeg ved faktisk ikke om jeg skal fortsætte med Lutinus, hvis jeg mirakuløst er gravid. Håber det ikke for kan ikke fordrage det. Bliver øm og oppustet hver gang. Og har taget ca 1 kg på nu. Om det så er hormonerne eller mit lave stpfskiftes skyld ved jeg ikke.

Jeg har slet ikke lyst til at det skal blive imorgen..

Anmeld Citér

18. februar 2018

Rtjm05

Anonym skriver:

Jeg ved faktisk ikke om jeg skal fortsætte med Lutinus, hvis jeg mirakuløst er gravid. Håber det ikke for kan ikke fordrage det. Bliver øm og oppustet hver gang. Og har taget ca 1 kg på nu. Om det så er hormonerne eller mit lave stpfskiftes skyld ved jeg ikke.

Jeg har slet ikke lyst til at det skal blive imorgen..

Jeg hader også crione  og glæder mig til d. 8/3 hvor jeg skal til ts og så forhåbentlig stoppe med det 

Jeg kan godt forstå dig, du får nok ikke sovet så meget i nat 

Anmeld Citér

18. februar 2018

Anonym trådstarter

Rtjm05 skriver:

Jeg hader også crione  og glæder mig til d. 8/3 hvor jeg skal til ts og så forhåbentlig stoppe med det 

Jeg kan godt forstå dig, du får nok ikke sovet så meget i nat 

Det tror jeg du har ret i. Jeg er et nervevrag og har slet ikke lyst til at teste. Er så sikker på at det ikke er denne gang  ved ikke hvorfor, det er bare en følelse jeg har i kroppen. 

Min mand siger at jeg skal teste i morgen tidlig og han håber rigtig meget at den er positiv. Det gør jeg selvfølgelig også. Det her behandling er meget hårdere end jeg først tænkte. Puha frygter det der kan være i vente.

Specielt fordi min mand var til barnedåb idag hvor han flere gange blev spurgt om vi skulle have flere børn. De popper børn ud så let som ingenting hele tiden  Kan de seriøst ikke blande sig udenom. Kan virkelig ikke have det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.