Anonym skriver:
Tak for krammet
Det håber jeg godt nok også. Min mand sagde i morges at han synes vi evt skal prøve at få 2 æg op hvis muligt, så der måske er chance for et det ene sætter sig fast..ved ikke omm jeg tør.
Ellers synes han bare at vi skal lave et ""mirakel" i vores karantæne cyklus. Det kunne være fedt selvom sandsynligheden er minimal.
Indtil videre er det godt nok noget sparsom blødning..Det sagde manden også "hvad nu hvis du er gravid, men danner hormonet, meget langsomt, så du bløder". I wish, men er nok lidt mere realistisk.
Og så bliver det kort behandling igen til marts. Kan slet ikke holde ventetiden ud. Det skal altså lykkes! Kan ikke bære at vente helt til maj eller slet ingen baby få..
Jeg er sikker på det nok skal lykkes, jeg har begge gange fået afvide at første gang er en forsøgs runde, 2 gang ved de mere om hvordan din krop reagere på de forskellige hormoner.....
Jeg var inde til en akut scanning i går da jeg begyndte at få ondt i venstre side og vi var bange for at det var en gul.....Det var det ikke, men jeg havde 3 cyster på 2-4 cm og så en meget stor en på 6×8 cm av av
De så en fostersæk der passede nogenlunde med hvor langt jeg er og så var der en mere der var noget mindre, hun mente det kunne være en tvilling der måske ikke bliver til noget.....så du er ikke sikker på det ikke bliver tvillinger selvom du kun får 1 æg op åbenbart
Jeg ved ikke hvor stor chancen er for tvillinger hvis man får sat 2 æg op, det kommer jo nok også meget an på kvaliteten af æggene, men det er da værd at prøve at snakke med dem om det.....Jeg ved faktisk heller ikke hvor meget 2 æg øger chancen for graviditet......
Anmeld
Citér