Så nåede vi til IVF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar

Rtjm05

Profilbillede for Rtjm05
Anonym skriver:

Det tror jeg du har ret i. Jeg er et nervevrag og har slet ikke lyst til at teste. Er så sikker på at det ikke er denne gang  ved ikke hvorfor, det er bare en følelse jeg har i kroppen. 

Min mand siger at jeg skal teste i morgen tidlig og han håber rigtig meget at den er positiv. Det gør jeg selvfølgelig også. Det her behandling er meget hårdere end jeg først tænkte. Puha frygter det der kan være i vente.

Specielt fordi min mand var til barnedåb idag hvor han flere gange blev spurgt om vi skulle have flere børn. De popper børn ud så let som ingenting hele tiden  Kan de seriøst ikke blande sig udenom. Kan virkelig ikke have det.

Årh ha den var da heller ikke rar at få smidt i hovedet når i nu kæmper, men det ved de jo ikke.....Jeg har også svært ved at se gravide og spædbørn, jeg synes de er overalt, men det er jo bare fordi man er mere opmærksom på dem......

Behandlingsverden er et helvede som ingen burde gå igennem det er så voldsomt hårdt både psykisk og fysisk.....

Vi har begge gange vi har teste efter behandling gjort det på den måde, at jeg har tisset på pinden, og gået ind i seng igen hvor vi har ligget og holdt om hinanden, når tiden var gået, har min kæreste tjekket resultatet, han kan lidt bedre klare nederlag end jeg kan.....

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

19. februar

Anonym trådstarter

Rtjm05 skriver:

Årh ha den var da heller ikke rar at få smidt i hovedet når i nu kæmper, men det ved de jo ikke.....Jeg har også svært ved at se gravide og spædbørn, jeg synes de er overalt, men det er jo bare fordi man er mere opmærksom på dem......

Behandlingsverden er et helvede som ingen burde gå igennem det er så voldsomt hårdt både psykisk og fysisk.....

Vi har begge gange vi har teste efter behandling gjort det på den måde, at jeg har tisset på pinden, og gået ind i seng igen hvor vi har ligget og holdt om hinanden, når tiden var gået, har min kæreste tjekket resultatet, han kan lidt bedre klare nederlag end jeg kan.....

Har lige taget en test  Den var så NEGATIV som noget kan være 

Anmeld Citér

19. februar

Rtjm05

Profilbillede for Rtjm05
Anonym skriver:

Har lige taget en test  Den var så NEGATIV som noget kan være 

Årh det er jeg ked af at høre  

Så er det med at samle kræfter, så i kan starte i et nyt forsøg i næste mdr.....

Gi dig selv lov til at være sur, skuffet og ked af det....

Anmeld Citér

19. februar

Anonym trådstarter

Rtjm05 skriver:

Årh det er jeg ked af at høre  

Så er det med at samle kræfter, så i kan starte i et nyt forsøg i næste mdr.....

Gi dig selv lov til at være sur, skuffet og ked af det....

Kan slet ikke overskue det lige nu  at skulle ringe til klinikken imorgen og fortælle det. Jeg er helt ødelagt og græder hele tiden 

Kan ikke engang overskue at skulle hente min datter i børnehaven senere og være alene fra 13.30 til midnat, da manden skal på aftenvagt.

Det er så pisse uretfærdigt!! 

Anmeld Citér

19. februar

Rtjm05

Profilbillede for Rtjm05
Anonym skriver:

Kan slet ikke overskue det lige nu  at skulle ringe til klinikken imorgen og fortælle det. Jeg er helt ødelagt og græder hele tiden 

Kan ikke engang overskue at skulle hente min datter i børnehaven senere og være alene fra 13.30 til midnat, da manden skal på aftenvagt.

Det er så pisse uretfærdigt!! 

Ja det er virkelig uretfærdigt, jeg håber du snart får det bedre, jeg kan godt forstå at det er svært at overskue noget lige nu, men det bliver bedre.....har du ikke nogen der kan hjælpe lidt i dag?

Anmeld Citér

20. februar

Anonym trådstarter

Rtjm05 skriver:

Ja det er virkelig uretfærdigt, jeg håber du snart får det bedre, jeg kan godt forstå at det er svært at overskue noget lige nu, men det bliver bedre.....har du ikke nogen der kan hjælpe lidt i dag?

Av av..Nu er  jeg også begyndt at få mens smerter og begyndende blødning   Hvor har jeg bare ikke lyst til at ringe.

Anmeld Citér

20. februar

Rtjm05

Profilbillede for Rtjm05
Anonym skriver:

Av av..Nu er  jeg også begyndt at få mens smerter og begyndende blødning   Hvor har jeg bare ikke lyst til at ringe.

Øv det kan jeg godt forstå hvor er det bare uretfærdigt 

Jeg håber det lukkes i næste forsøg 

Anmeld Citér

20. februar

Anonym trådstarter

Rtjm05 skriver:

Øv det kan jeg godt forstå hvor er det bare uretfærdigt 

Jeg håber det lukkes i næste forsøg 

Tak for krammet  Det håber jeg godt nok også. Min mand sagde i morges at han synes vi evt skal prøve at få 2 æg op hvis muligt, så der måske er chance for et det ene sætter sig fast..ved ikke omm jeg tør.

Ellers synes han bare at vi skal lave et ""mirakel" i vores karantæne cyklus. Det kunne være fedt selvom sandsynligheden er minimal.

Indtil videre er det godt nok noget sparsom blødning..Det sagde manden også "hvad nu hvis du er gravid, men danner hormonet, meget langsomt, så du bløder". I wish, men er nok lidt mere realistisk.

Og så bliver det kort behandling igen til marts. Kan slet ikke holde ventetiden ud. Det skal altså lykkes! Kan ikke bære at vente helt til maj eller slet ingen baby få..

Anmeld Citér

21. februar

Rtjm05

Profilbillede for Rtjm05
Anonym skriver:

Tak for krammet  Det håber jeg godt nok også. Min mand sagde i morges at han synes vi evt skal prøve at få 2 æg op hvis muligt, så der måske er chance for et det ene sætter sig fast..ved ikke omm jeg tør.

Ellers synes han bare at vi skal lave et ""mirakel" i vores karantæne cyklus. Det kunne være fedt selvom sandsynligheden er minimal.

Indtil videre er det godt nok noget sparsom blødning..Det sagde manden også "hvad nu hvis du er gravid, men danner hormonet, meget langsomt, så du bløder". I wish, men er nok lidt mere realistisk.

Og så bliver det kort behandling igen til marts. Kan slet ikke holde ventetiden ud. Det skal altså lykkes! Kan ikke bære at vente helt til maj eller slet ingen baby få..

Jeg er sikker på det nok skal lykkes, jeg har begge gange fået afvide at første gang er en forsøgs runde, 2 gang ved de mere om hvordan din krop reagere på de forskellige hormoner.....

Jeg var inde til en akut scanning i går da jeg begyndte at få ondt i venstre side og vi var bange for at det var en gul.....Det var det ikke, men jeg havde 3 cyster på 2-4 cm og så en meget stor en på 6×8 cm av av 

De så en fostersæk der passede nogenlunde med hvor langt jeg er og så var der en mere der var noget mindre, hun mente det kunne være en tvilling der måske ikke bliver til noget.....så du er ikke sikker på det ikke bliver tvillinger selvom du kun får 1 æg op åbenbart ��

Jeg ved ikke hvor stor chancen er for tvillinger hvis man får sat 2 æg op, det kommer jo nok også meget an på kvaliteten af æggene, men det er da værd at prøve at snakke med dem om det.....Jeg ved faktisk heller ikke hvor meget 2 æg øger chancen for graviditet......

Anmeld Citér

23. februar

Anonym trådstarter

Rtjm05 skriver:

Jeg er sikker på det nok skal lykkes, jeg har begge gange fået afvide at første gang er en forsøgs runde, 2 gang ved de mere om hvordan din krop reagere på de forskellige hormoner.....

Jeg var inde til en akut scanning i går da jeg begyndte at få ondt i venstre side og vi var bange for at det var en gul.....Det var det ikke, men jeg havde 3 cyster på 2-4 cm og så en meget stor en på 6×8 cm av av 

De så en fostersæk der passede nogenlunde med hvor langt jeg er og så var der en mere der var noget mindre, hun mente det kunne være en tvilling der måske ikke bliver til noget.....så du er ikke sikker på det ikke bliver tvillinger selvom du kun får 1 æg op åbenbart ��

Jeg ved ikke hvor stor chancen er for tvillinger hvis man får sat 2 æg op, det kommer jo nok også meget an på kvaliteten af æggene, men det er da værd at prøve at snakke med dem om det.....Jeg ved faktisk heller ikke hvor meget 2 æg øger chancen for graviditet......

Det skal lykkes! Det skal det bare. Om det så slider mig fuldstændig op. Det er så hårdt, men nu er vi nået så langt. Håber virkelig at det lykkes næste gang, trods mange odds imod os Please �� Kan ikke bærw endnu et mislykket forsøg 

Øv med forskrækkelsen, men hvor er du heldig at alt så fint ud  Gid det var mig.

Nej der er jo stadig mulighed for enæggede tvillingwr - har jeg prøvet naturligt. Så intet er sikkert.

Jeg har hørt og læst på klinikkens hjemmeside, at hvis man får 2 gode æg op, er chancen for graviditet 50 %. Ved blastocyster er den over 50 %. Jeg vil gøre alt for at få lov. Eller det vil vi, da vi ikke kan bære tanken om ikke at få en baby, hvis det potentielt er muligt mwd 2 æg. Chancen for at jeg danner 2 gode æg der befrugtes og sætter sig fast er nok bare ekstremt lille.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+