Loa skriver:
Jamen jeg ser det ikke som et problem at børn bliver passet som 1 årig. Så jeg har ikke behov for at samfundet bliver revolutioneret og ændret.
Jeg har ikke oplevet mine børn er blevet utrygge eller lign ved at være afsted i vuggestue.
Så tænker jeg det er værre/større issues her i dagens Danmark der burde fokuseres på.
Jeg tænker desuden ikke at børn bliver utilpasse og asociale af at blive hjemmepasset, men det var ikke det der ramte mig i denne debat.
Du opfatter det ikke som et problem, men du bliver ramt af, at andre, der gør, tager argumenter i brug, som du ikke kan lide. Du udtrykker ikke din holdning til emnet, men skyder på nogle af dem, der har udtrykt deres, fordi de ikke burde fremhæve noget, som er ret essentielt for debatten. Paralleleksempel igen: Jeg mener, folk skal være langt mere bevidste om deres kødindkøb, men jeg må ikke nævne dyrevelfærd, for det giver bare andre dårlig samvittighed?
Vi er på en debatside om børn, hvor forældre også debatterer blemærker og barnedåbsinvitationer, men at vi sender børn i institution fra 1-årsalderen er for lille et issue at fokusere på?
Havde du nu udtrykt din holdning, ville det give grobund for videre debat om emnet, men du gik faktisk ind og problematiserede, at andre brugte argumenter, du syntes dårligt om, og flyttede derved fokus til manden fremfor bolden. Det må du da have forventet en reaktion på?
Anmeld
Citér