Kunne i finde på? Eller har gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar

Rosa-Sofia

Kurt_H skriver:

Hvis du hedder Robert eller er samfundsnasser så er svaret sikkert, ja...

Men ellers vil jeg i den grad fraråde det, da det kunne gå under kategorien socialt bedrageri og fusk med understøttelse/kontanthjælp.

Det er muligt at "visse" etniske grupper benytter denne "fidus" og aldrig bliver opdaget, men at DU stiller dét spørgsmål gør at alle her på siden burde melde dig, hvis de har en mistanke om at du snyder samfundet og tilmed ved hvem du er !

Ups og så ser jeg, at ts allerede har to børn og er ledig og så vil mit svar være, om ikke som dit, så alligevel lidt derhen af. Så ville jeg nøjes med dem og fokusere på at komme i job, inden jeg fik flere børn. 

Har kommenteret uden at læse hele tråden  

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

9. januar

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Kurt_H skriver:

Men ellers vil jeg i den grad fraråde det, da det kunne gå under kategorien socialt bedrageri og fusk med understøttelse/kontanthjælp.

Det er muligt at "visse" etniske grupper benytter denne "fidus" og aldrig bliver opdaget, men at DU stiller dét spørgsmål gør at alle her på siden burde melde dig, hvis de har en mistanke om at du snyder samfundet og tilmed ved hvem du er !

Socialt bedrageri? Fusk? Snyder samfundet? 

Jeg tror, du blander moral og jura sammen her. 

Anmeld Citér

9. januar

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Kurt_H skriver:

Kunne du uddybbe hvad "visse etniske grupper" betyder og hvorfor? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+