Kurt_H skriver:
Hvis du hedder Robert eller er samfundsnasser så er svaret sikkert, ja...
Men ellers vil jeg i den grad fraråde det, da det kunne gå under kategorien socialt bedrageri og fusk med understøttelse/kontanthjælp.
Det er muligt at "visse" etniske grupper benytter denne "fidus" og aldrig bliver opdaget, men at DU stiller dét spørgsmål gør at alle her på siden burde melde dig, hvis de har en mistanke om at du snyder samfundet og tilmed ved hvem du er !
Er det ikke lidt voldsomt at stemple en person som socialbedrager bare fordi hun bliver gravid under sin ledighed? Der er jo ikke tale om at få barn på barn på det offentliges regning eller gå hjemme i årevis. Hun kan sagtens sendes i virksomhedspraktik eller aktivering, hvis hun har en normal graviditet og barslen varer vel kun 9 måneder, hvis det er på dagpenge /kontanthjælp?
Ser er vel også en partner (med en løn, formoder jeg?)
Ja beklager, men jeg bliver lidt oprevet over dit indlæg og jeg har ellers altid været for det med at børne unge ydelsen skal beskæres efter mere end to børn og, at man bestemt ikke skal få flere børn, man ikke har råd til,hvis man er i en situation, hvor der ikke er udsigt til at man får job foreløbig. Men jeg tænker at det er en lidt vild konklusion at drage her, at ts er på vej ud i en karriere som samfundsnasser.
Anmeld
Citér