Read the baby, not the books.
Anonym skriver:
Håber det er okay jeg lige "kommetarere" på dit svar til Loa.
Men vil bare lige sige kæmpe respekt til dig og din seje familie, synes det er mega sejt i kan for det til at fungere.

Men hvordan gør i så med jeres børn/barn? Altså holder jeres b*rn jul/fødselsdag/nytår?
Nu kan jeg jo så kun svare på hvordan vi gør det herhjemme hos os, det jo meget individuelt hvordan man håndtere den type situation 
min mand holder som sagt jul og fødselsdag og den slags, det skal jeg jo som partner og ægtefælle jo respektere og det gør jeg. Jeg snakket ikke grimt om de ting han nu går op i, som jeg jo ikke går op i, jeg behandler ham som jeg ønsker han skal behandle mig, hvilket apropo er et bibels princip
han tager vores søn med når han nu tager til hans arrangementer og det samme gør jeg. Nu er vores søn 6 år og han er lidt mere bevist om hvad han har lyst til og hvad han ikke har lyst til og det er da sjovere for ham at være til jul, børnefødselsdag og den slags end at tage med mig til møder fx. Så lige pt. Tager han ikke med mig til se arrangementer der nu engang er.
Når han bliver voksen har han fået af begge verdener og der må han beslutte sig for hvad han vil og ikke vil, han er født med en fri vilje 
spørger han mig om nogle ting, fortæller jeg ham ud fra min overbevisning ogspørger han sin far, så fortæller han ud fra hans overbevisning. Uden at vi taler ned om det ene eller det andet.
Håber det kan forklare hvad jeg mener, ellers er du velkommen til at spørge 
Anmeld
Citér