Jehova????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2017

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

Hvor er du bare betænksom ❤️

Hilsen en der er opvokset i det, men ikke med mere.

Åhh har slet ikke set din kommentar, men tusind tak

Må jeg spørge om du også holdte sådan noget børnefest osv. og hvornår "kom du ud af det"?

knus 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2017

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Anonym skriver:

Jo det er netop det, hun bliver 3 år og derfor holder de børnefest!

Ja, så kan jeg godt se det er lidt svært at se forskellen. 

Jeg plejer at holde børneteater for min søn langt fra juleaften og hans fødselsdag for at undgå misforståelser.

Men de har valgt en anden måde at gøre det, det ikke til at vide hvorfor de har valgt at gøre det sådan, det kan jeg ikke helt gennemskue 

Anmeld Citér

14. november 2017

Loa

Anonym skriver:

Hej igen, tusind tak for jeres svar.

Jeg fik snakket med hendes mor ude i børnehaven, hun sagde at folk plejede at give en lille pakke når der var nogen som holdte "børnefest".

Ærligt kan jeg ikke helt forskellen på deres såkaldte "børnefest" og en almindelig fødselsdag? det er jo det samme eller er det bare mig? Herhjemme holder vi da ihvertfald børne fødselsdage på lidt samme måde. Hihi nå men så lærte jeg også noget.

Knus og tak for jeres bud og tid

Forstår det heller ikke 

Er jo det samme som at sige man ikke holder jul, men spiser flæskesteg, danser om et træ og får gaver. Men det er ikke jul..... 

Anmeld Citér

14. november 2017

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Forstår det heller ikke 

Er jo det samme som at sige man ikke holder jul, men spiser flæskesteg, danser om et træ og får gaver. Men det er ikke jul..... 

Hehe nej, det er lidt sjovt

Anmeld Citér

14. november 2017

Anonym trådstarter

Skovrup skriver:

Ja, så kan jeg godt se det er lidt svært at se forskellen. 

Jeg plejer at holde børneteater for min søn langt fra juleaften og hans fødselsdag for at undgå misforståelser.

Men de har valgt en anden måde at gøre det, det ikke til at vide hvorfor de har valgt at gøre det sådan, det kan jeg ikke helt gennemskue 

Er du jehovas vidne hvis jeg må være så fræk at spørge?

Anmeld Citér

14. november 2017

Skovrup

Anonym skriver:

Er du jehovas vidne hvis jeg må være så fræk at spørge?

Ja, jeg er et af Jehovas vidner, høre til Næstved vest menighed 

Anmeld Citér

14. november 2017

Okt12Sep15

Uden at kende til det, så tænker jeg at forskellen ligger i, at en børnefest kun er nået de holder mens barnet er lille og ikke forstår hvorfor han/hun ikke må holde fødselsdag og det skæres så fra, når barnet bliver ældre, hvor vi andre så typisk forsætter med stadig at fejre fødselsdag gennem hele livet. �� Jeg ved det ikke, men det et ihvertfald mit gæt. �� 

Anmeld Citér

14. november 2017

Anonym trådstarter

Okt12Sep15 skriver:

Uden at kende til det, så tænker jeg at forskellen ligger i, at en børnefest kun er nået de holder mens barnet er lille og ikke forstår hvorfor han/hun ikke må holde fødselsdag og det skæres så fra, når barnet bliver ældre, hvor vi andre så typisk forsætter med stadig at fejre fødselsdag gennem hele livet. �� Jeg ved det ikke, men det et ihvertfald mit gæt. �� 

Det kunne være en mulighed, men synes stadig det er underligt hvorfor h*n så må måske de første 4-6 år og så derefter ikke må, er det ikke bedre overhovedet ikke at måtte? Bare min tanke.

Anmeld Citér

14. november 2017

Anonym trådstarter

Skovrup skriver:

Ja, jeg er et af Jehovas vidner, høre til Næstved vest menighed 

Spændende, er det dig slev der har "valgt" eller er du født som vidne?

Anmeld Citér

15. november 2017

Skovrup

Anonym skriver:

Spændende, er det dig slev der har "valgt" eller er du født som vidne?

Man kan ikke blive født ind i det, det er et aktivt valg. 

Som Jehovas vidne kan man ikke blive døbt som baby ind i det som man kan i folkekirken. 

Jeg blev døbt som 19 årig og min far og jeg er de eneste Jehovas vidner i familien. Alle mine søskende og min mor er ikke Jehovas vidner. 

Mig min mand er heller ikke et Jehovas vidne. 

Det der med at blive et indviet Jehovas vidne er ikke bare noget man lige gør, det tog mig et år før jeg kunne blive døbt, det et år med mange studier (læse i biblen) for at få den forståelse der er nødvendig før jeg kunne indvie mit liv til Jehova. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.