Jehova????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2017

PernilleogLouis

Profilbillede for PernilleogLouis
Anonym skriver:

Nej præcis, derfor synes jeg også det er lidt underligt og da det i forvejen ligner meget en fødselsdag da de skal have kage og boller, men bare kalder det for en børnefest..

Derfor sad jeg lige og tænkte her til aften da ungerne var puttet, gad vide om de får gaver osv. hehe

Mon ikke forældrene syns det er okay med gaver når de nu har inviteret til børnefest?? Mon ikke de har gjort det for at deres datter ikke skal føle sig anderledes??? Også kalder de det bare noget andet? Jeg ville personligt tag en gave med. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

11. november 2017

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Carina:-) skriver:

Jeg har gået i legestue med en der var Jehova.

De holdte masser af fester 

Fest når der var bryllupsdag 

Børne fester 

Fester når det blev forår .

Og de fik gaver . Men ved Self

Ikke om det gælder for alle der er Jehova så en god ide at spørge forældrene. 

Jeg er også et af Jehovas vidner.

Herhjemme forsøger jeg også at holde vinter fest, sommer fest og den slags i andre anledninger end fødselsdage,  jul og den slags. 

Når vi har haft fest, har vi haft børnelege, aktiviteter og evt. Pakke rafle lege (så har børnene haft en pakke med til 10-15kr hver) 

men er du i tvivl om hvordan det er, så spørg dem endelig, de er helt normale forældre ligesom jer 

Anmeld Citér

11. november 2017

ønskebørn74

Profilbillede for ønskebørn74
VI ELSKER VORES TVILLINGE BØLLER OVER ALT...
Anonym skriver:

Hej, sagen er den at min datter er inviteret til 3 års "fødselsdag" hos en fra hendes børnehave, de kalder det vidst bare børnefest. 

Men nogen som kan hjælpe og fortælle hvordan det foregår, altså giver man stadig pakke osv. ligesom til en "alm" fødselsdag? 

Håber der er nogen som kan hjælpe??

knus herfra

Hvor er du bare betænksom ❤️

Hilsen en der er opvokset i det, men ikke med mere.

VORES DEJLIGE TVILLINGE BØLLER,

VORES GULD.. 

Anmeld Citér

11. november 2017

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej, sagen er den at min datter er inviteret til 3 års "fødselsdag" hos en fra hendes børnehave, de kalder det vidst bare børnefest. 

Men nogen som kan hjælpe og fortælle hvordan det foregår, altså giver man stadig pakke osv. ligesom til en "alm" fødselsdag? 

Håber der er nogen som kan hjælpe??

knus herfra

Og i øvrigt dejligt at forældrene her ønsker at hygge om deres barns forældre i børnehaven ��

VORES GULD.. 

Anmeld Citér

11. november 2017

ErDetSnartNU

Profilbillede for ErDetSnartNU

Jeg ville også bare spørge dem - fordomsfri og interesseret indspørgen er det bedste til at nedbryde barrierer og eventuelle fordomme

Desuden ville jeg ikke kalde dem "jehovaer" - Jehova er deres gud, og de er hans vidner. De er ikke guder dem selv, som man ellers antyder, når man kalder dem "jehovaer" 

Anmeld Citér

14. november 2017

Anonym trådstarter

Hej igen, tusind tak for jeres svar.

Jeg fik snakket med hendes mor ude i børnehaven, hun sagde at folk plejede at give en lille pakke når der var nogen som holdte "børnefest".

Ærligt kan jeg ikke helt forskellen på deres såkaldte "børnefest" og en almindelig fødselsdag? det er jo det samme eller er det bare mig? Herhjemme holder vi da ihvertfald børne fødselsdage på lidt samme måde. Hihi nå men så lærte jeg også noget.

Knus og tak for jeres bud og tid

Anmeld Citér

14. november 2017

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej igen, tusind tak for jeres svar.

Jeg fik snakket med hendes mor ude i børnehaven, hun sagde at folk plejede at give en lille pakke når der var nogen som holdte "børnefest".

Ærligt kan jeg ikke helt forskellen på deres såkaldte "børnefest" og en almindelig fødselsdag? det er jo det samme eller er det bare mig? Herhjemme holder vi da ihvertfald børne fødselsdage på lidt samme måde. Hihi nå men så lærte jeg også noget.

Knus og tak for jeres bud og tid

Altså jeg plejer at have en vertindegave med når vi spiser et sted. Barnet er vært, er det ikke det samme?

VORES GULD.. 

Anmeld Citér

14. november 2017

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

Altså jeg plejer at have en vertindegave med når vi spiser et sted. Barnet er vært, er det ikke det samme?

Det kan man måske sige, men jeg synes bare at man "plejer" at sige at Jehovas vidner ikke må få såkaldte "fødselsdagsgaver".

Og moren forklarede mig hvordan de holdte børnefest, og der var faktisk ikke nogle forskelle for mig at se, altså de spiste kage, boller og slik, og skulle lege skattejagt, og det er også det at vi laver herhjemme til børne fødselsdage.

Anmeld Citér

14. november 2017

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Det kan man måske sige, men jeg synes bare at man "plejer" at sige at Jehovas vidner ikke må få såkaldte "fødselsdagsgaver".

Og moren forklarede mig hvordan de holdte børnefest, og der var faktisk ikke nogle forskelle for mig at se, altså de spiste kage, boller og slik, og skulle lege skattejagt, og det er også det at vi laver herhjemme til børne fødselsdage.

Den forskel der er, er at festen ikke holdes i forbindelse med barnets fødselsdag, årsagen til festen er ikke fødselsdag. 

Du kan jo heller ikke sige at en bryllupsdagsfest er en fødselsdagsfest bare fordi der er nogen af de samme aktiviteter i en fødselsdagsfest? (Gaver, aktiviteter, gæster osv)

Anmeld Citér

14. november 2017

Anonym trådstarter

Skovrup skriver:

Den forskel der er, er at festen ikke holdes i forbindelse med barnets fødselsdag, årsagen til festen er ikke fødselsdag. 

Du kan jo heller ikke sige at en bryllupsdagsfest er en fødselsdagsfest bare fordi der er nogen af de samme aktiviteter i en fødselsdagsfest? (Gaver, aktiviteter, gæster osv)

Jo det er netop det, hun bliver 3 år og derfor holder de børnefest!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+