Selv en abeunge er smuk i sin mors øjne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2009

malou

Znuzke skriver:

Helt enig. Jeg synes heller ikke at Lukas var en typisk Libero-baby, men er da godt nok kommet efter det  - ellers kan jeg bare ikke selv se det mere...

Her er han som lille og for ca. 1 år siden (det er hvad jeg lige havde på denne pc...)

Han er super dejlig på billede nr 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

Lise

Znuzke skriver:

Helt enig. Jeg synes heller ikke at Lukas var en typisk Libero-baby, men er da godt nok kommet efter det  - ellers kan jeg bare ikke selv se det mere...

Her er han som lille og for ca. 1 år siden (det er hvad jeg lige havde på denne pc...)

Jeg giver dig da ret :-) Men tiden har helt sikkert arbejdet for ham - sikke en flot fyr han er blevet!

Anmeld

9. oktober 2009

Miamaja

Men hvad nu hvis man viser ens baby med stolthed frem, hvor så alle omkring en går fuldstændig i chok! Hvor derefter prøver de at redde den med dumme kommentar som: "ej. hvor har din baby en sød KJOLE på!" eller "sikken nogle flotte fingere" samtidig med de prøver at undgå at se ansigtet på babyen! Så vil man da vide at ens baby er det bedste forsvar Danmark har haft, man skal bare vise det frem til fjenderne og så smutter de i frygt for at blive smittede med grimhed!

Ja, genkender det godt og har paa et tidspunkt lavet et indlaeg over min oplevelse i min modregruppe om min veninde som fik en lille pige og hun er bare ikke et  kont barn overhovedet men skon er hun da alligevel. da hun blev vist frem forste gang blev gruppen helt stille da de saa hende.

hun har ogsaa oplevet at fremmede kikkede nysggerigt i barnevognen og hurtigt gik igen uden at sige noget

en grim baby er ikke ensbetydende med at de bliver det som voksne. meget smukke mennesker var ligefrem grimme som born, saaa den med den grimme aelling er sand nok

Anmeld

9. oktober 2009

ekzunz

Lise skriver:

Jeg giver dig da ret :-) Men tiden har helt sikkert arbejdet for ham - sikke en flot fyr han er blevet!

Tak Jeg synes bestemt også han er blevet en lækker-bidsken

Anmeld

9. oktober 2009

ekzunz

malou skriver:

Han er super dejlig på billede nr 2

Tak - og jeg er selvfølgelig heelt enig

Anmeld

9. oktober 2009

Cris

Jeg synes, at alle babier har et eller andet som gøre dem smukke. Man kan se nogle gange, at babier er for tykke eller de har for små øjne eller et eller andet. Men de er allesammen så søde, at man kan aldrig sige, at de er grimme!

Anmeld

9. oktober 2009

Lærke90

Jeg vil gerne forsvare min mening lidt i det her.

For når jeg siger mindre kønne børn er det ikke ensbetydende med at de er grimme. Jeg synes bare nogle mennsker er pænere end andre. Men det er jo også forskelligt hvad man synes er "pænt"

Men jeg synes helt bestemt at alle børn har charme. De appelerer jo til ens moderinstinkt.

Anmeld

9. oktober 2009

Cris

Miamaja skriver:

Ja, genkender det godt og har paa et tidspunkt lavet et indlaeg over min oplevelse i min modregruppe om min veninde som fik en lille pige og hun er bare ikke et  kont barn overhovedet men skon er hun da alligevel. da hun blev vist frem forste gang blev gruppen helt stille da de saa hende.

hun har ogsaa oplevet at fremmede kikkede nysggerigt i barnevognen og hurtigt gik igen uden at sige noget

en grim baby er ikke ensbetydende med at de bliver det som voksne. meget smukke mennesker var ligefrem grimme som born, saaa den med den grimme aelling er sand nok

Jeg kender mange fra skolen og gymnasiet, som var så smukke. Nogle rigtige lækre fyr dengang og alle piger var tosset efter dem. Og nogle piger som var så smukke, at vi resten ønskede at vi var dem. Men efter teenager år sker der meget. Mange af dem ser rigtigt grimt ud nu. Jeg tænker gud! han er bare grim at se på nu eller hun er bare blivet så kedeligt! Til gængeld er der mange som dengang var anonym for de ikke var så smukke som de skulle være og nu pludseligt mid i 30er er de bare så smarte og smukke at se på!

Anmeld

9. oktober 2009

Miamaja

Cris skriver:

Jeg kender mange fra skolen og gymnasiet, som var så smukke. Nogle rigtige lækre fyr dengang og alle piger var tosset efter dem. Og nogle piger som var så smukke, at vi resten ønskede at vi var dem. Men efter teenager år sker der meget. Mange af dem ser rigtigt grimt ud nu. Jeg tænker gud! han er bare grim at se på nu eller hun er bare blivet så kedeligt! Til gængeld er der mange som dengang var anonym for de ikke var så smukke som de skulle være og nu pludseligt mid i 30er er de bare så smarte og smukke at se på!

Haha.. de grimme faar haevn!! jeg oplevede noget lignende da jeg var med til min mands gammel elev fest. der udpejede han alle de populaere og 'hotte' piger for mig fra hans high school, og gud hvor havde de forandret sig sagde han. de hotte piger var overvaegtige og saa helt gamle ud i 30'erne. han var godt nok maalos.

Anmeld

9. oktober 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

Haha.. de grimme faar haevn!! jeg oplevede noget lignende da jeg var med til min mands gammel elev fest. der udpejede han alle de populaere og 'hotte' piger for mig fra hans high school, og gud hvor havde de forandret sig sagde han. de hotte piger var overvaegtige og saa helt gamle ud i 30'erne. han var godt nok maalos.

Sjovt...jeg mødte en jeg ikke have set i 14 år i sidste weekend og han kunne bare ikke kende mig...så kan man jo spekulere på om det var godt eller skidt og jeg må indrømme jeg oplever det tit, når jeg rammer ind i fortiden..tør sgu ikke spørge...

Knus Eva.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.