Men hvad nu hvis man viser ens baby med stolthed frem, hvor så alle omkring en går fuldstændig i chok! Hvor derefter prøver de at redde den med dumme kommentar som: "ej. hvor har din baby en sød KJOLE på!" eller "sikken nogle flotte fingere" samtidig med de prøver at undgå at se ansigtet på babyen! Så vil man da vide at ens baby er det bedste forsvar Danmark har haft, man skal bare vise det frem til fjenderne og så smutter de i frygt for at blive smittede med grimhed!
Ja, genkender det godt og har paa et tidspunkt lavet et indlaeg over min oplevelse i min modregruppe om min veninde som fik en lille pige og hun er bare ikke et kont barn overhovedet men skon er hun da alligevel. da hun blev vist frem forste gang blev gruppen helt stille da de saa hende.
hun har ogsaa oplevet at fremmede kikkede nysggerigt i barnevognen og hurtigt gik igen uden at sige noget
en grim baby er ikke ensbetydende med at de bliver det som voksne. meget smukke mennesker var ligefrem grimme som born, saaa den med den grimme aelling er sand nok
Anmeld