Selv en abeunge er smuk i sin mors øjne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2009

Lærke90

qp skriver:

Jeg synes heller ikke, at folk der synes babyer er grimme er dårlige mennesker. Der er rigtige mange ting forbundet med, at mene et barn er grimt - forstået på den måde, at hvis folk tager afstand fra barnet/ kigger underligt på det og ikke lærer dets væsen, at kende - og dermed lærer at se det unike i barnet kan det da skade barnets selvudvikling. Det kan påvirke et barn så meget, at det i senere i livet kan risikere at få et helt forskruet selvbillede som vil påvirke deres relationsdannelser og dermed fremtidige indlæringsevner. Det er herfra min holdning om kommer fra.... Jeg synes altså det er en grim/ uheldig holdning, at have til små børn.

Jeg er fuldstændig enige med dig i dette. Tror de fleste ved hvad det kan føre til at afsky et barn..

Men som du selv sagde er det nok ikke så meget folk ligger i ordet .. Gør jeg i hvert fald ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2009

Mette+Mathias

qp skriver:

Sikke en underlig tråd.....
En voksen der kan få sig selv til, at kalde et barn grimt må siges, at være et grimt menneske!

Åhr, tag det da roligt, - hun snakker jo hypotetisk om et barn som ikke engang er født endnu.

Anmeld

10. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvor sjovt - vi havde præcis den samme snak herjemme i aftes   Jeg synes bestemt heller ikke at alle babyer er smukke og lækre... Somme tider ser man nogle der til forveksling ligner en gammel mand i miniature

Vi snakkede om om man mon ville kunne se at ens eget barn ikke var for kønt, og nej, jeg tror det simpethen ikke - ligesom man heller ikke altid kan se at ens kæreste ikke er for køn - man er simpelthen for forelsket

Og så synes jeg by the way at det er et HELT legalt emne at tage op i en debat - det er tydeligvis noget mange mennesker har en mening om...

Jeg føler absolut mig ikke som et grimt menneske af sind fordi jeg synes nogle børns ydre er grimme og andres er smukke.

Anmeld

10. oktober 2009

TbCp

Da Liva var spæd synes jeg hun lignede en gammel mand
Men derfor synes jeg stadig hun var dejlig

Tilgengæld synes jeg hun nu er blevet en dejlig smuk pige med fantastisk krøller

Min veninde og jeg har ofte haft snakken. Og jeg tror ikke man selv kan se det. Og det er nok meget godt

Anmeld

10. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Min chef fortalte en dag, at da hans mor havde født hans bror havde hun udbrudt "Hvis nogen siger mit barn er kønt, så ved jeg de lyver", hvorefter min chef tørt tilføjede "Men det var der nu heller ikke nogen der gjorde".

Anmeld

10. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
RGN skriver:

Min chef fortalte en dag, at da hans mor havde født hans bror havde hun udbrudt "Hvis nogen siger mit barn er kønt, så ved jeg de lyver", hvorefter min chef tørt tilføjede "Men det var der nu heller ikke nogen der gjorde".

Hahahaha   Sørgeligt, men sjovt!!!

Anmeld

10. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Ja, jeg må ærligt også indrømme, at jeg spruttede af grin da han fortalte det.

Anmeld

10. oktober 2009

qp

Her er et pr stk der har lagt et pr før/ efter billeder... og rent hypotetisk, hvad nu hvis jeres børn "stadig var grimme" på billede nr?

Anmeld

10. oktober 2009

qp

qp skriver:

Her er et pr stk der har lagt et pr før/ efter billeder... og rent hypotetisk, hvad nu hvis jeres børn "stadig var grimme" på billede nr 2?

Her er et pr stk der har lagt et pr før/ efter billeder... og rent hypotetisk, hvad nu hvis jeres børn "stadig var grimme" på billede nr 2?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.