Selv en abeunge er smuk i sin mors øjne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.747 visninger
58 svar
0 synes godt om
9. oktober 2009

PrinsessensMor

Hej allesammen

Jeg var til 3d scanning for et par dage siden for at se min pige, og selvfølgelig var hun perfekt!

Men så tænkte jeg, kan en mor overhoved se om hendes barn er grimt eller ej? Jeg har set mange grimme babyer og håber inderligt at ingen synes min babypige er grim, hvis de altså vil beholde deres  ben og arme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

Ansemusen

Jeg tror ikke man kan se det! Man kan selvfølgelig godt se hvis ens barn har skæv næse, de vildeste flyveører eller lignende, men tror bare aldrig man vil synes det er grimt! Og er der ikke noget skævt, men barnet i mange andres øjne er grimt, tror jeg slet ikke man selv er klar over det. Heldigvis!! Min kæreste er lidt nervøs for, hvis nu han selv synes hans barn er grimt. Men det VED jeg bare, at han ikke kommer til at synes!

Anmeld

9. oktober 2009

tumle81

Jeg tror heller aldrig man vil synes sit eget barn er grimt.

Da Victoria var lille blev jeg nogle gange stoppet på åben gade fordi folk ville kommentere hvos smuk hun var, det gjorde mig da rigtig stolt :-)

Jeg kan godt se hendes ben måske kan være lidt tykke på lårene, men det er en familie svaghed fra farens side, og hun er jo ellers en meget smuk og velproportioneret pige ;-)

Fik ofte kommentarer da Valdemar var lille om ikke han var lidt tyk og fik rigelig med mad. Jeg ammede ham dog i de første 6 mdr så sagde at han fik bare det han skulle. Han er i dag en høj 2 årig dreng med krudt bag i, så det meste er røget af igen og sidder nu som det skal...

Knus Kathrina 37+3

Anmeld

9. oktober 2009

PrinsessensMor

Men hvad nu hvis man viser ens baby med stolthed frem, hvor så alle omkring en går fuldstændig i chok! Hvor derefter prøver de at redde den med dumme kommentar som: "ej. hvor har din baby en sød KJOLE på!" eller "sikken nogle flotte fingere" samtidig med de prøver at undgå at se ansigtet på babyen! Så vil man da vide at ens baby er det bedste forsvar Danmark har haft, man skal bare vise det frem til fjenderne og så smutter de i frygt for at blive smittede med grimhed!

Anmeld

9. oktober 2009

Honningblomst

Jeg har godt kunne se at mine tre ikke var lige kønne, men de er jo de dejligste lige meget hvad....og jeg synes iøvrigt også der er mange grimme babyer og børn, men kunne da ikke drømme om at sige det til forældrene, det er vel lige meget hvordan børn ser ud, er det ikke?

Knus Eva..

Anmeld

9. oktober 2009

qp

Sikke en underlig tråd.....
En voksen der kan få sig selv til, at kalde et barn grimt må siges, at være et grimt menneske!

Anmeld

9. oktober 2009

Lone Jakobsen

har aldrig synes nogen af mine børn var grimme.... men når jeg kigger billeder af den fra nyfødte.... kan jeg godt se at nogen af dem var mindre kønne

men det er jo meget naturligt når de er sammen klemte og smurt ind i fosterfedt (ikke for at skræmme dig) men selvfølgelig er mine børn de smukkeste i verden.

kender du historien om fulgemoderen og jægeren?

Anmeld

9. oktober 2009

PrinsessensMor

Sikke en underlig tråd.....
En voksen der kan få sig selv til, at kalde et barn grimt må siges, at være et grimt menneske!

Hmm, det må være harmonisk at være dig, altså at være så langt væk fra virkeligheden...Livet ikke er så lyserødt som åbenbart tror.

Anmeld

9. oktober 2009

PrinsessensMor

nutche skriver:

har aldrig synes nogen af mine børn var grimme.... men når jeg kigger billeder af den fra nyfødte.... kan jeg godt se at nogen af dem var mindre kønne

men det er jo meget naturligt når de er sammen klemte og smurt ind i fosterfedt (ikke for at skræmme dig) men selvfølgelig er mine børn de smukkeste i verden.

kender du historien om fulgemoderen og jægeren?

Nej, jeg kender ikke historien. Er den at finde på nettet?

Anmeld

9. oktober 2009

qp

PrinsessensMor skriver:

Hmm, det må være harmonisk at være dig, altså at være så langt væk fra virkeligheden...Livet ikke er så lyserødt som åbenbart tror.

Hvad får dig til, at tro at jeg er langt væk fra virkeligheden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.