Selv en abeunge er smuk i sin mors øjne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2009

Lærke90

PrinsessensMor skriver:

Hej allesammen

Jeg var til 3d scanning for et par dage siden for at se min pige, og selvfølgelig var hun perfekt!

Men så tænkte jeg, kan en mor overhoved se om hendes barn er grimt eller ej? Jeg har set mange grimme babyer og håber inderligt at ingen synes min babypige er grim, hvis de altså vil beholde deres  ben og arme...

Har faktisk gået med samme spørgsmål som dig. Synes heller ikke at alle babyer er lige kønne, men tror da også at jeg synes vores pige bliver den mest perfekte og smukkeste pige i verdenen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

PrinsessensMor

qp skriver:

Hvad får dig til, at tro at jeg er langt væk fra virkeligheden?

Hvad for dig til at hentyde til at jeg er grim, når jeg bare synes der kan være grimme børn derude?

Anmeld

9. oktober 2009

Lone Jakobsen

PrinsessensMor skriver:

Nej, jeg kender ikke historien. Er den at finde på nettet?

det tror jeg ikke.... men historien kommer her:

en fuglemor ser en jæger gå ind i skoven. hun beder ham inderligt "lad være med at skyde mine unger"

"hvordan kan jeg kende dine unger fra de andre" spørger jægeren.

"mine unger er de smukkeste i skoven" svarer fuglen.

da jægeren vender tilbage siger fuglen "jamen du tog jo mine unger"

"mærkeligt" svarer jægeren "jeg tog de grimmeste jeg ku finde"

morale må så være at enhver mor synes hendes unger er de smukkeste

Anmeld

9. oktober 2009

qp

PrinsessensMor skriver:

Hvad for dig til at hentyde til at jeg er grim, når jeg bare synes der kan være grimme børn derude?

Hvis du ville være venlig, at svare på mit spørgsmål... så vil jeg gerne svare på dit!

Anmeld

9. oktober 2009

Heidi.

Fatter ikke dem der syntes at spædbørn kan være grimme.. Alle sjæle er smukke på hver deres måde..

Anmeld

9. oktober 2009

Berg

Heidi-Godsk skriver:

Fatter ikke dem der syntes at spædbørn kan være grimme.. Alle sjæle er smukke på hver deres måde..

Anmeld

9. oktober 2009

Vingummien

Syntes aldrig at man kan sige et barn er grimt om det er sit eget barn eller en andens barn.

Blev virkellig chokkeret engang da der var det der hvor man kan blive danmarks sødeste baby, der var en med hareskår(staves) og min kusines brors kone var ligefrem chokeret over at de havde meldt hende til hende når hun havde det

Seriøst er deres lille skat og er da bare en charme ved det barn

Anmeld

9. oktober 2009

ekzunz

Heidi-Godsk skriver:

Ja - alle sjæle er måske smukke, men derfor behøver indpakningen jo ikke altid at være lige heldig

Anmeld

9. oktober 2009

Lise

Znuzke skriver:

Ja - alle sjæle er måske smukke, men derfor behøver indpakningen jo ikke altid at være lige heldig

Enig! :-)

Synes babyer og børn er mere eller mindre kønne, og ja, nogen sågar grimme - nøjagtig lige som voksne mennesker...

Jeg har da sagtens kunne se at min baby ikke altid var den med det smukkeste ansigt, men jeg har altid syntes at han var den aller mest charmerende af alle...

Anmeld

9. oktober 2009

Junibæbs2013

Jeg synes altså heller ikke, man er ondskabsfuld, bare fordi man teoretisk set diskuterer, at ikke alle børn er lige kønne.

Det er da ganske almindeligt kendt, at nogle børn, bare ikke er særligt kønne. Andre børn er noget så yndige og kunne blive fotomodeller, hvis det var det de ville. Ofte kan de mindre kønne børn alligevel være vildt charmerende på deres egen måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.