Selv en abeunge er smuk i sin mors øjne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2009

Lærke90

Znuzke skriver:

Ja - alle sjæle er måske smukke, men derfor behøver indpakningen jo ikke altid at være lige heldig

Tænkte jeg også .. og er helt enig

Jeg synes sagtens man kan mene at nogle spædbørn er mindre pæne end andre, ligesom os voksne mennesker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

Lærke90

Trutten skriver:

Jeg synes altså heller ikke, man er ondskabsfuld, bare fordi man teoretisk set diskuterer, at ikke alle børn er lige kønne.

Det er da ganske almindeligt kendt, at nogle børn, bare ikke er særligt kønne. Andre børn er noget så yndige og kunne blive fotomodeller, hvis det var det de ville. Ofte kan de mindre kønne børn alligevel være vildt charmerende på deres egen måde.

Anmeld

9. oktober 2009

Rasmine

qp skriver:

Sikke en underlig tråd.....
En voksen der kan få sig selv til, at kalde et barn grimt må siges, at være et grimt menneske!

Æv, hvor jeg dog krummer tæer.

Hvor er du dog grov!

Anmeld

9. oktober 2009

PrinsessensMor

qp skriver:

Hvis du ville være venlig, at svare på mit spørgsmål... så vil jeg gerne svare på dit!

Hvem siger jeg er venlig, specielt ikke overfor dig. Alligevel sender jeg dig en gave fra den verden til din lyserød og fejlfrie planet hvor der er ingen grimme babyer og grimme mennesker.

Anmeld

9. oktober 2009

qp

Hvem siger jeg er venlig, specielt ikke overfor dig. Alligevel sender jeg dig en gave fra den verden til din lyserød og fejlfrie planet hvor der er ingen grimme babyer og grimme mennesker.

Hvis du har et problem med mig så send mig en pb... jeg gider ikke det her pis! Og den pige er sgu da ikke GRIM!

Anmeld

9. oktober 2009

qp

Mebach skriver:

Æv, hvor jeg dog krummer tæer.

Hvor er du dog grov!

Ja selvfølgelig er JEG grov, det er da klart!

Anmeld

9. oktober 2009

malou

Jeg synes som udgangs punkt at der er noget smukt i alle babyer/børn og ja voksne for den sags skyld...- nogle har flere smukke ting end andre. men ja jeg tror godt mor kan se om hendes barn er smuk eller knap så "heldig" (og det er ikke noget ondt ment) Jeg kan tydeligt huske da jeg så Victor på 4d scanningen.... fuck tænkte jeg, sikken en kart. tud han har og jeg blev lidt mut men jeg elskede mit lille spir i maven alligevel og for mig var han unik og ER unik i alle retninger... uanset om han havde været rødhåret, fyldt med fegner og små skønhedsfejl.. vi er alle unikke og hvem sætter standarden for hvad der er smukt eller ej??

knus malou 

Anmeld

9. oktober 2009

Vidunderligeunger

PrinsessensMor skriver:

hvis baby er det? og må holde med de "onde" herinde at jo! der findes knap så pæne babyer og pæne babyer, for at sige det mildt...

sjov tråd og nej ingen vil da have en grim baby, men hver so synes bedst om sine grise

Anmeld

9. oktober 2009

malou

youngone skriver:

hvis baby er det? og må holde med de "onde" herinde at jo! der findes knap så pæne babyer og pæne babyer, for at sige det mildt...

sjov tråd og nej ingen vil da have en grim baby, men hver so synes bedst om sine grise

nåh.... synes du da grimme babyer hører til i svinestalden....  griner meget og øf øf

knus

Anmeld

9. oktober 2009

ekzunz

Lise skriver:

Enig! :-)

Synes babyer og børn er mere eller mindre kønne, og ja, nogen sågar grimme - nøjagtig lige som voksne mennesker...

Jeg har da sagtens kunne se at min baby ikke altid var den med det smukkeste ansigt, men jeg har altid syntes at han var den aller mest charmerende af alle...

Helt enig. Jeg synes heller ikke at Lukas var en typisk Libero-baby, men er da godt nok kommet efter det  - ellers kan jeg bare ikke selv se det mere...

Her er han som lille og for ca. 1 år siden (det er hvad jeg lige havde på denne pc...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.