Xolia skriver:
Jeg synes stadig at svarene var meget uanstændige.
Folk må spørge om hvad de vil og få input mange steder fra. Hun spørg så igen fordi hun bliver i tvivl og for ikke at folk er farvede starter hun fra bunden. Jeg kunne forstå hvis det havde været samme forum, men det er det ikke.
Og stadig så tal dog ordentligt.
Eller endnu bedre... gå ud af indlægget uden at svare...
Hun oprettede tre tråde på Min Mave, og det var meget svært at få ud af hende, hvor meget barnepigen skulle være der, og især hvor meget forældrene ville være hjemme. Derfor var brugerne af gode grunde kritiske. Især når der er tale om så små børn.
Jeg må indrømme, at jeg synes, det er en voldsom opgave for en enkelt 16-årig pige. Ud fra de informationer, vi har fået, skal hun mere eller mindre være alene med to børn døgnet rundt, handle, lave mad, underholde mm. Som 29-årig ville jeg synes, det var hårdt med mine egne børn, så jeg ville aldrig give sådan en opgave til en person uanset alder. At jeg så heller aldrig kunne være væk fra min 1-årige i en hel uge, er så noget andet.
Stod jeg alligevel i den situation, ville jeg enten få hjælp fra bedsteforældrene eller andre familiemedlemmer (i flertal), eller endnu bedre finde en løsning, hvor jeg ikke skulle overlade mit barn til en fremmed i en uge.
Anmeld
Citér