Barnepige i en uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2017

Nybruger2021

Abracadabra skriver:

Sig mig, HAR du ikke fået meget grundigt svar på dette spørgsmål på min-mave.dk? I HAR jo aftalt 5.500? Som i mine øjne er for lidt, når du også forventer pasning om natten.

Jo, men e blevet i tvivl om hvor vidt det er nok. Og derfor ville jeg prøve herover i og med at alle hakker ned på hinanden over på minmave

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2017

Nybruger2021

Xolia skriver:

Hvorfor er det vigtigt at lige netop hun måske har oprettet på flere sider? Personligt er jeg ikke på min mave og synes det er et interessant spørgsmål. 

Tak dog ordentligt og spring videre til næste hvis du synes det er kedeligt. 

Til ts så kan jeg ikke svare men følger lige med.

Tak, grunden til jeg egentlig ville prøve herover var egentlig fordi, over på minmave hakker alle ned på hinanden, og så blev jeg i tvivl om hvor vidt det er nok med de penge vi egentlig havde aftalt som var 5500kr plus 200 til 300 om dagen til aktiviteter de har lyst til i løbet af dagen. Det er jo mange timer hun skal passe på mine børn.

Tak Xolias

Anmeld Citér

10. juli 2017

Lisette W

Hej alle mødre.

Jeg har 2 piger på 1 og 3 år, sagen er den at vores dagplejen holder ferie (privat) og dermed skal vi også holde ferie, men med mit arbejde som er med skiftende arbejdstider "flytter" vores barnepige ind i den uge. Hun skal bo hos os fra mandag til mandag, aktivere børnene. Dog har vi en som gør rent og ordner alt det praktiske så det vil primært være børnene hun skal se efter. Vores barnepige er 16 år gammel, og er vandt til at passe små børn over længere tid.

Nå nok om det, mit spørgsmål er hvad ville i give barnepigen af løn?? 

Knus mine2prinsesser

Har du spurgt barnepigen hvad hun skal have for det? Det ville jeg gører og så ville jeg give en bonus til sidst som en overraskelse hvis jeg var tilfreds. Så hvis hun siger 5500 ville jeg runde op til 6000 og først fortælle hende det til sidst

Jeg har selv passet og undervist børn siden jeg var 12 år. Når man er gammel nok til at tage ansvar for andres børn er man også gammel nok til selv at prissætte sin indsats. Og hvor er jeg blevet lykkelig de gange hvor forældrene givet mig en bonus for godt arbejde!

Anmeld Citér

10. juli 2017

Nybruger2021

Lisette W skriver:

Har du spurgt barnepigen hvad hun skal have for det? Det ville jeg gører og så ville jeg give en bonus til sidst som en overraskelse hvis jeg var tilfreds. Så hvis hun siger 5500 ville jeg runde op til 6000 og først fortælle hende det til sidst

Jeg har selv passet og undervist børn siden jeg var 12 år. Når man er gammel nok til at tage ansvar for andres børn er man også gammel nok til selv at prissætte sin indsats. Og hvor er jeg blevet lykkelig de gange hvor forældrene givet mig en bonus for godt arbejde!

Hun har også været barnepige i 5 år. Vi havde aftalt 5500 kr sammen, da hun ikke vidste hvad man tog for en hel uge, hun foreslog 5000 og så foreslog jeg 5500 og der endte vi ligesom. 

Det lyder som en rigtig god ide med at give lidt ekstra til sidst, det vil jeg helt sikkert overveje. Tak

Knus mine2prinsesser

Anmeld Citér

10. juli 2017

ErDetSnartNU

Hvis der ikke betales skat af det, så synes jeg 5500 kr for en uges arbejde er en god løn. Det svarer til 22.000 efter skat om måneden, og det er ca hvad man har udbetalt når man får tjener 35-38.000/md før skat. Det er da helt pænt for ufaglært arbejde, synes jeg  

Anmeld Citér

10. juli 2017

Nybruger2021

ErDetSnartNU skriver:

Hvis der ikke betales skat af det, så synes jeg 5500 kr for en uges arbejde er en god løn. Det svarer til 22.000 efter skat om måneden, og det er ca hvad man har udbetalt når man får tjener 35-38.000/md før skat. Det er da helt pænt for ufaglært arbejde, synes jeg  

Ja måske, synes den er lidt svær, fordi vil jo ikke underbetale. Over på min mave mente folk nemlig at det var en alt for lav løn, for en 16 årig som skulle passe 2 børn. 

Anmeld Citér

10. juli 2017

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Synes der mangler nogle informationer til at man kan komme med et forslag... hvor mange timer om dagen skal hun have dem? Skal hun have dem non stop hele ugen? 

Anmeld Citér

10. juli 2017

Anonymor

ErDetSnartNU skriver:

Jo, men her er det jo døgnet rundt i en uge. 

Anmeld Citér

10. juli 2017

Sandratoft

Supergirl skriver:

Fordi på min-mave siger hun at de har aftalt det hele med pigen med pris, så hvorfor oprette et nyt oplæg hvis de har styr på det. ?

Men måske er hun blevet i tvivl om beløbet er passende, og desuden fik hun ret mange kritiske svar på minmave, så forstår sørme godt at hun prøver at få nogle bedre svar et andet sted. Desværre for hende, så er der nogle af de samme kritiske brugere på begge sites 

Anmeld Citér

10. juli 2017

Nybruger2021

Sandratoft skriver:

Men måske er hun blevet i tvivl om beløbet er passende, og desuden fik hun ret mange kritiske svar på minmave, så forstår sørme godt at hun prøver at få nogle bedre svar et andet sted. Desværre for hende, så er der nogle af de samme kritiske brugere på begge sites 

Tak sandratofts, ja der er desværre nogen af de samme på begge sider.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.