Barnepige i en uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.411 visninger
61 svar
142 synes godt om
10. juli 2017

Nybruger2021

Hej alle mødre.

Jeg har 2 piger på 1 og 3 år, sagen er den at vores dagplejen holder ferie (privat) og dermed skal vi også holde ferie, men med mit arbejde som er med skiftende arbejdstider "flytter" vores barnepige ind i den uge. Hun skal bo hos os fra mandag til mandag, aktivere børnene. Dog har vi en som gør rent og ordner alt det praktiske så det vil primært være børnene hun skal se efter. Vores barnepige er 16 år gammel, og er vandt til at passe små børn over længere tid.

Nå nok om det, mit spørgsmål er hvad ville i give barnepigen af løn?? 

Knus mine2prinsesser

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2017

Drwhosaidthat

hvorfor skal hun overnatte der? Skal hun også tage sig af ungerne i aften/nattetimerne? Hvad skal din mand/partner?  

Prisen afhænger nok af, hvornår hendes arbejdstid er - altså er det 8-16 hver dag, eller nogle dage (når du arbejder i skift) fra 18-24 eller hvad er tanken? Det er lidt lettere at give et bud på en betaling, når man har det reelle timeantal. 

Hvad er hendes arbejdsopgaver? Er det at passe ungerne i dagtiden eller fx også at lave aftensmad, putte nogle dage osv? 

Anmeld Citér

10. juli 2017

Abracadabra

Sig mig, HAR du ikke fået meget grundigt svar på dette spørgsmål på min-mave.dk? I HAR jo aftalt 5.500? Som i mine øjne er for lidt, når du også forventer pasning om natten.

Anmeld Citér

10. juli 2017

Flomama

Hvorfor blir du ved med at oprette det samme indlæg? 

Du har oprettet det 2 gange på min -mave, hvor du oplyser i har aftalt 5.500+2-300 kr om dagen og der vil komme en og gøre rent/lave mad, så er der jo styr på det.

Anmeld Citér

10. juli 2017

Xolia

Abracadabra skriver:

Sig mig, HAR du ikke fået meget grundigt svar på dette spørgsmål på min-mave.dk? I HAR jo aftalt 5.500? Som i mine øjne er for lidt, når du også forventer pasning om natten.

Hvorfor er det vigtigt at lige netop hun måske har oprettet på flere sider? Personligt er jeg ikke på min mave og synes det er et interessant spørgsmål. 

Tak dog ordentligt og spring videre til næste hvis du synes det er kedeligt. 

Til ts så kan jeg ikke svare men følger lige med.

Anmeld Citér

10. juli 2017

Xolia

Flomama skriver:

Hvorfor blir du ved med at oprette det samme indlæg? 

Du har oprettet det 2 gange på min -mave, hvor du oplyser i har aftalt 5.500+2-300 kr om dagen og der vil komme en og gøre rent/lave mad, så er der jo styr på det.

Hvorfor er det vigtigt at lige netop hun måske har oprettet på flere sider? Personligt er jeg ikke på min mave og synes det er et interessant spørgsmål. 

Anmeld Citér

10. juli 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
mine2prinsesser skriver:

Hej alle mødre.

Jeg har 2 piger på 1 og 3 år, sagen er den at vores dagplejen holder ferie (privat) og dermed skal vi også holde ferie, men med mit arbejde som er med skiftende arbejdstider "flytter" vores barnepige ind i den uge. Hun skal bo hos os fra mandag til mandag, aktivere børnene. Dog har vi en som gør rent og ordner alt det praktiske så det vil primært være børnene hun skal se efter. Vores barnepige er 16 år gammel, og er vandt til at passe små børn over længere tid.

Nå nok om det, mit spørgsmål er hvad ville i give barnepigen af løn?? 

Knus mine2prinsesser

Præcis det samme indlæg som på min-mave, der var det bare fra søn til søn.

Og jevil give det samme ssva. Jeg ville ikke ansætte en 16årig i så mange time, jeg ville finde et familie medlem eller en veninde, der kender pigerne,

Anmeld Citér

10. juli 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Xolia skriver:

Til ts så kan jeg ikke svare men følger lige med.

Fordi på min-mave siger hun at de har aftalt det hele med pigen med pris, så hvorfor oprette et nyt oplæg hvis de har styr på det. ?

Anmeld Citér

10. juli 2017

Mortilah

En 16 årig der skal være "på" i døgndrift i 1 uge med to små børn, det synes jeg personligt er alt for meget for en i den alder.. Jeg turde ikke.. Når det er sagt så må det vel være noget a la 100 i timen og evt 60 per time om natten. Det er den sats jeg selv kender fra barnepiger.

Anmeld Citér

10. juli 2017

Hck

Profilbillede for Hck

Du har da pyntet lidt på historien. På min mave skulle du bare til mange møder og arrangementer i din "ferie".

Er sørme da lidt nysgerrig om, hvordan i klare det i hverdagen, hvis du er nød til at have en 16 årig barnepige i døgndrift, fordi at jeres dagpleje er på ferie ?.

Er det fordi at, du/i rent faktisk selv er på børne fri ferie i den uge ?.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.