Hvor lang tid havde i været sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2017

Anonym

Jeg har kendt min kæreste i snart 2 1/2 år, vi begyndte på PB da vi havde været kærester i et år.. jeg er stadig ikke gravid, men det kommer lige pludselig ☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2017

MorTil3+

Vi havde været sammen i 3 mdr da jeg blev gravid med den første, jeg var 21 og han var 28. Vi er nu 32 og 39 og har 3 dejlige børn.

Anmeld Citér

26. april 2017

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar 

Anmeld Citér

26. april 2017

lineog4

Vi havde kendt hinanden i 10 år da jeg blev gravid - vi var lige flyttet sammen. Det var ikke planlagt at jeg skulle bliv gravid. Jeg var 28.

Vi har nu kendt hinanden i 25 år og er forældre til 4 børn sammen.

Anmeld Citér

26. april 2017

Stjernen15

Vi havde været sammen i 11 måneder, da vi planlagde min graviditet. Måneden efter stod vi med en positiv test. Nu er jeg halvvejs i graviditeten og glæder mig til han skal være far til mit barn 

Anmeld Citér

26. april 2017

Makje9113

Anonym skriver:

Jeg vil gerne hører fra andre hvor lang tid i havde været kærester inden i begyndte at få børn?

I må gerne skrive jeres alder på hvor gammel i var da i blev forældre første gang

Vi havde kun været kærester i 5 måneder da jeg blev gravid. Det var ikke helt planlagt ;-) Men vi blev super glade! Jeg var 20 år på daværende tidspunkt og 21 år da jeg fødte vores dejlige datter. Min kæreste var dengang 23 år. I dag venter vi os barn nr 2. Jeg er nu 25 år og min dejlige kæreste er 28 år. Og ja, tænkt engang - vores pige fylder 4 år om en uge :-) 

Anmeld Citér

26. april 2017

Stjernen15

Stjernen15 skriver:

Vi havde været sammen i 11 måneder, da vi planlagde min graviditet. Måneden efter stod vi med en positiv test. Nu er jeg halvvejs i graviditeten og glæder mig til han skal være far til mit barn 

Og jeg er nu 22 og han bliver snart 30 

Anmeld Citér

26. april 2017

Flomama

Havde 1 års dag med kæresten august 2011

blev 21 januar 2012 

blev gravid februar 2012, termin 21 oktober

manden blev 31 juli 2012

fødte 28 august 2012 

2 års dag 29 august 2012

Anmeld Citér

26. april 2017

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Jeg var 22 da jeg fik min første ham var 21 vi havde været kærester i 9 mdr det var ik planlagt nr 2 kom da jeg var 24 og han 23 nr 3 kom da jeg var 27 og han 26 

vi gik fra hinanden

han er desværre død ved et voldsom trafik ulykke 

blev kærester med min ven blev gravid efter 6 mdr  der var jeg 29 og han 26 

vi havde kendt hinanden i 9 år 

vi sammen endnu 

Åh, det var dog forfærdeligt for dig, at dine børn skulle miste deres far! Dejligt at du har fundet en ny mand - jeg håber, at dine børn kan spejle sig lidt i ham, nu deres egen far er revet fra dem.

Anmeld Citér

27. april 2017

Anonym

PUHK skriver:

Åh, det var dog forfærdeligt for dig, at dine børn skulle miste deres far! Dejligt at du har fundet en ny mand - jeg håber, at dine børn kan spejle sig lidt i ham, nu deres egen far er revet fra dem.

Tak for den søde besked 

der var et kompliceret forhold mellem børnene og deres far de havde ik set ham i et år men sorgen blev ik mindre af sen grund de er kommet igennem den væreste tid de ser meget op til min nye kæreste og mindste på 4 kalder ham far han har været i deres liv siden hun var 1,6 år 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.