Hvor lang tid havde i været sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2017

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Vi havde været sammen i næsten 11 år, da vi blev forældre. Jeg var 29 og han 33. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2017

Sabone

Anonym skriver:

Jeg vil gerne hører fra andre hvor lang tid i havde været kærester inden i begyndte at få børn?

I må gerne skrive jeres alder på hvor gammel i var da i blev forældre første gang

Vi havde været sammen i 9 måneder, da vi besluttede os for at få vores første barn 

Jeg var 23 og han var 25. Nu er vi 28 og 30 og venter barn nr. 3 

Anmeld Citér

27. april 2017

ESV

Anonym skriver:

Jeg vil gerne hører fra andre hvor lang tid i havde været kærester inden i begyndte at få børn?

I må gerne skrive jeres alder på hvor gammel i var da i blev forældre første gang

Vi havde været kærester i halvanden måned da jeg blev gravid på P-piller. Jeg var 28 da jeg fødte. 

Nu har vi været sammen i 8 år og for 9 måneder siden kom barn nummer 2 og vi er blevet gift og har købt hus. 

Det er gået godt men jeg ville aldrig anbefale at blive gravid så kort inde i et forhold 

Anmeld Citér

27. april 2017

Zelinasmor

Anonym skriver:

Med den yngste havde jeg været kærester med min mand 1 år da jeg blev gravid.  Han er 21 og jeg er 26

Men min store datters far blev jeg gravid efter vi havde været sammen en måned. Dengang var jeg 20 og hendes far var 20 også

Anmeld Citér

27. april 2017

Imaong

Vi havde været sammen i 9 måneder da vi smed præventionen der gik så tre år og skulle i behandling vi begge 25 da nummer et kom nu venter vi nummer 2 til oktober vi er begge 27 og det var også i behandling har været sammen i 6 år og snart gift i 3 år 

Anmeld Citér

28. april 2017

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Tak for den søde besked 

der var et kompliceret forhold mellem børnene og deres far de havde ik set ham i et år men sorgen blev ik mindre af sen grund de er kommet igennem den væreste tid de ser meget op til min nye kæreste og mindste på 4 kalder ham far han har været i deres liv siden hun var 1,6 år 

Dejligt at de har kunnet finde en faderfigur gennem din nye mand. For uanset tilknytningsforholdet må det være en sorg - også senerehen i livet. Alt det bedste til dig og din familie.

Anmeld Citér

28. april 2017

Anonym

PUHK skriver:

Dejligt at de har kunnet finde en faderfigur gennem din nye mand. For uanset tilknytningsforholdet må det være en sorg - også senerehen i livet. Alt det bedste til dig og din familie.

Tak 

Anmeld Citér

28. april 2017

One

Vi venter vores første barn til juni, hvor vi har været sammen i lidt over syv år. Vi er hhv. 22 og 24 år

Anmeld Citér

29. april 2017

Ønskebarnet2014

Vi mødte hinanden i 2010.

Vi fik den første i 2014 da var jeg 25 år

Den anden har vi fået her i 2017 og der var jeg 28

Anmeld Citér

29. april 2017

Taco78

Profilbillede for Taco78
Anonym skriver:

Vi havde været sammen i 7 år, da jeg fødte den første  jeg var 26 år og min mand var 33 år.  Har til januar været sammen i 20 år  og været gift i 12 år  vi har fået yderligere 2 børn 

/ Taco78 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.