Hvor lang tid havde i været sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2017

Mariposa2

Vi havde kendt hinanden i ca 1 år, da jeg blev gravid med vores søn. Vi var begge 22, da han kom til verden et par måneder før vores 2 års dag.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2017

Anonym

Min kæreste var 32, da vi fandt sammen og det samme da vi begyndte på projekt baby (han har i forvejen et barn fra tidligere på snart tre år). Jeg var 30, da vi fandt sammen og begyndte på projekt baby. Nu har vi begge næsten lige haft fødselsdag og er derfor 33 og 31, og om få dage kan vi fejre vores 1-årsdag. Vi er jo så ikke gravide endnu, men håber da snart det sker.

Anmeld Citér

25. april 2017

Anonym

Har barn på 20 måneder.

Har været kæreste med faren i ca 3 år. Så jeg blev gravid efter 7 måneders tid. Vi blev gift, da vi havde været sammen i ca 1 år og 4 måneder. Og blev forældre da vi havde været sammen i ca 1 1/2 år.

Det var "halvt" ubevidst planlagt fra os begge. Vi legede lidt med ilden i ny og næ - men her bagefter har vi talt om, at vi begge nok ønskede det ret meget. 

Men det var med hamrende hjerte, at jeg fortalte ham, at jeg var gravid. Og han blev meget glad! 

Han er også bare Far med stort F!

Anmeld Citér

25. april 2017

JC2014

Profilbillede for JC2014

Vi havde været sammen i næsten 6 år da vi fik vores søn i starten af maj sidste år (gift i lidt over 1 år). Jeg var 23 dengang og min mand var 28.

Anmeld Citér

25. april 2017

God-mor

Anonym skriver:

Jeg vil gerne hører fra andre hvor lang tid i havde været kærester inden i begyndte at få børn?

I må gerne skrive jeres alder på hvor gammel i var da i blev forældre første gang

4 år og 22 og 23 ved første barn. Nu er vi 26 og 27 og har lige født nummer 2

Anmeld Citér

25. april 2017

Skouboe

Vi havde været sammen i knap 9 år, og jeg var 31 og han var 34

Anmeld Citér

25. april 2017

Me..:)

Vi er lige blevet gravide, og har været kærester i 7 år og gift i knap 3.

Anmeld Citér

25. april 2017

Lunae

Min kæreste og jeg havde været sammen i 6 år, da vi fik vores første barn. Jeg var knap 24 og han var 22. Vi havde boet sammen i 2,5 år. I dag har vi været sammen i 13 år og venter vores tredje og sidste barn lige om hjørnet.

Anmeld Citér

25. april 2017

Tystys14

Anonym skriver:

Jeg vil gerne hører fra andre hvor lang tid i havde været kærester inden i begyndte at få børn?

I må gerne skrive jeres alder på hvor gammel i var da i blev forældre første gang

Den første var lidt et "uheld" da præventionen svigtede. Så blev gravid efter tre måneder i forholdet. Men vi stadigvæk sammen idag (7 år siden) og har fåe en lillesøster også. 

Vi var henholdsvis 18 og 31 år. 

Anmeld Citér

25. april 2017

NupaSofia

Anonym skriver:

Vi fik vores søn 14 dage før vores 2-års dag. Jeg var 24 år, min eksmand var 25. Set tilbage kunne vi godt have haft brug for lidt mere kæreste og ungdomsliv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.