Hvor lang tid havde i været sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2017

heaven

Pyyyy - projekt børn har aldrig været nemt for os, men vi NU er vi endelig nået i mål

mødtes i sep 97

fik nr 1 i juli 2007

fik nr 2 i januar 2017.....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2017

nille

Profilbillede for nille
Anonym skriver:

Jeg vil gerne hører fra andre hvor lang tid i havde været kærester inden i begyndte at få børn?

I må gerne skrive jeres alder på hvor gammel i var da i blev forældre første gang

Vi var slet ikke kærester da jeg blev gravid første gang, vi havde dog været det inden og havde mødtes en fang imellem. Da vi fandt ud af at jeg var gravid var vi så småt blevet kærester igen. Jeg var 16 år på daværende tidspunkt. Nu er jeg 37, vi er stadig sammen og har ialt 3 børn :-)

Anmeld Citér

25. april 2017

Joy

Vi havde været sammen i 6 1/2 år, da vifik vores første. Jeg var 22 år og han var 24 år.

Nu 10 år senere venter vi vores nr 4, med termin om 13 dage 

Anmeld Citér

25. april 2017

Anonym

Vi havde været sammen 6,5 år da vi fik vores første og eneste barn indtilvidere. Jeg var 24 år og han var 26 år.

Vi er nu 27 og 29, og håber at få nr 2 om ikke alt for længe

Anmeld Citér

26. april 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Jeg vil gerne hører fra andre hvor lang tid i havde været kærester inden i begyndte at få børn?

I må gerne skrive jeres alder på hvor gammel i var da i blev forældre første gang

Vi havde været kærester i 7 år inden vi fik vores datter. 

Jeg var 21 da jeg fødte og min mand var 27. 

Anmeld Citér

26. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg var 22 da jeg fik min første ham var 21 vi havde været kærester i 9 mdr det var ik planlagt nr 2 kom da jeg var 24 og han 23 nr 3 kom da jeg var 27 og han 26 

vi gik fra hinanden

han er desværre død ved et voldsom trafik ulykke 

blev kærester med min ven blev gravid efter 6 mdr  der var jeg 29 og han 26 

vi havde kendt hinanden i 9 år 

vi sammen endnu 

Anmeld Citér

26. april 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Vi havde været sammen i 5 år.

Jeg var 24 og min mand var 28

Anmeld Citér

26. april 2017

Jems

Vi var sammen i 8 år inden vi fik vores første ☺ jeg var 22 og min mand var 26 ☺

Anmeld Citér

26. april 2017

Dash

Anonym skriver:

Vi havde faktisk kun været sammen i 1,5 år da jeg blev gravid, vi var på det tidspunkt hhv 27 og 23 år. Vi havde dog været tætte venner 10 år i forvejen 

Anmeld Citér

26. april 2017

BigHope13

Anonym skriver:

Vi havde Været sammen i Ca3år Før vi begyndte at snakke om at få børn.. det tog så så Ca 3 år i fertilitetsbehandling pga jeg har pco. . Jeg blev 26 måneden efter jeg havde født og min kæreste var  36 år. Nu venter vi lillebror om ca 6 uger 

Min kæreste fylder 40 til august, vi har Været sammen 11 år til september vores søn bliver 4 til november og jeg fylder så 30 til december 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.