Hvor lang tid havde i været sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.190 visninger
70 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. april 2017

Anonym trådstarter

Jeg vil gerne hører fra andre hvor lang tid i havde været kærester inden i begyndte at få børn?

I må gerne skrive jeres alder på hvor gammel i var da i blev forældre første gang

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2017

Anonym

Min mand og jeg havde været sammen i 7 år, da vi blev forældre første gang. Jeg var 22 år og han var 26 år. 

Anmeld Citér

25. april 2017

Thea14

Vi havde været kærester i ca. 6 år og boet sammen i 4 da vi fik den første. Jeg var 27 og han var 23.

Anmeld Citér

25. april 2017

Anonym

Vi havde været sammen i 1år. Vi var 21 og 25 da vi fik den første. 

Vi følte os helt klar og det gik også fremragende. Vi var sammen i 6år. Så gik det ikke længere. vi var gode forældre sammen, men vores intime forhold og kærligheden døde. 

Anmeld Citér

25. april 2017

Anonym

Lidt over 1 år da vi blev gravide, vi var næsten 29 og 32.

Anmeld Citér

25. april 2017

Anonym

Efter 1 år som kærester.. der fødte jeg vores barn. Han 42 - jeg 29. Stadig den bedste beslutning nogensinde.

Anmeld Citér

25. april 2017

Anonym

Jeg blev gravid ved et uheld nærmest første gang vi var sammen, det endte desværre i en ma i uge 10, min kæreste var der 100 % for mig og vi besluttede os bare at se hvad der skete jeg endte med at føde vores første da vi havde været sammen 1,5 år, da vi havde været sammen 2,5 år fødte jeg nummer 2. Vi har snart været sammen i 3 år, det er gået ekstremt hurtigt, men jeg fortryder intet, det eneste er at vi skulle have haft nogle flere kæreste oplevelser sammen det første 1,5 år, men de bliver så istedet erstattet af familie oplevelser og det er jo også godt nok  

Jeg var lige blevet 24 år da jeg fødte den første 

Anmeld Citér

25. april 2017

B&J

I havde været sammen i lidt over 1 år og jeg var 22 da jeg blev gravid og manden var 33 

vores søn er nu 7år og i år har mig og manden været sammen i 9år 

Anmeld Citér

25. april 2017

Lucky05

Anonym skriver:

Jeg vil gerne hører fra andre hvor lang tid i havde været kærester inden i begyndte at få børn?

I må gerne skrive jeres alder på hvor gammel i var da i blev forældre første gang

Vi var 21 og 23 år. Havde været sammen i et halvt år, da jeg blev gravid med vores datter. Planlagt. 

Vores datter er 6 1/2 år, og vi er stadig sammen. Har hus, 2 hunde, biler. Ikke flere børn, men det har aldrig været meningen. 

Anmeld Citér

25. april 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Havde været sammen i halvandet år. Jeg var 30 og han fyldte 31 få uger efter fødslen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.