Nadi skriver:
Som Pernille Aalund sagde TILLYKKE til hende :) men der hvor det bekymre mig er at kvinden højst sandsynligt ikke har så mange år tilbage at leve i. Hvilket både er synd for mor og barn, men de skal da bare nyde den tid de har sammen som vi andre gør med vores børn (L)
jeg ser mig ikke saa fast paa alder, og jeg vil ogsaa sige TILLYKKE til hende paa 60 aar! Alverdens ting kan ske. mange unge dor i dag af kraft og i trafikken at det er helt blevet dagligdag desvaerre. jegtaenker mere over hvilke tanker og adfaerd og kvaliteter man har, at give et barn end sin alder. og uanset alder er det altid godt at have et 'netvaerk', ja en saerlig person i familien som kan tage over hvis noget skulle ske.
jeg bliver igen og igen rasende og overrasket over folk kan faa sig selv til at sporge om "man nu fortryder at have faet barnet' og alle mulige andre dumme sporgsmaal.. det er jo til at braekke sig over og kommunerne burde stramme op over hvad deres medarbejdere kan slippe af sted med. man maa ikke behandle andre paa den maade.
synes ikke 20 eller 21 aar er usadvanligt ungt at faa barn, at det er noget jeg ville studse over. jeg ville nok studse lidt over en 16 arig men at personen har haft mod paa at gennemfore sin graviditet og faa barnet er stort og flot i sig selv

og istedet for at vaere negativ burde man stotte op og vare positiv omkring de unges beslutning. uanset hvor gammel man er , er et barn et gave

.
Anmeld