jeg var 20 da jeg første gang blev gravid, men tabte barnet, anden gang jeg blev gravid var jeg 21, og hun er planlagt, jeg har også tit fået mange kommentare fra folk ude fra men værst af alt fra min datters farmor!
og hver gang der kommer en dum kommentar blir man bare så pist.
der er mange der mener at unge ikk er egnet til at være gode forældre.
nu er jeg ikk særlig høj og ser også lidt yngre ud end jeg hvilket slet ikk gør det bedere, jeg var en dag ude for at jeg var ude og handle og havde som næsten altid min datter med fordi hun skulle ha nyt tøj, min datter var lidt sur og fordi hun var træt, hun var i sin barnevogn og jeg prøvede gang på gang at ligge hende ned så hun ku sove men hun satte sig op igen hver gang, og der kommer jeg forbi 2 ældre damer der sidder på en bænk, og så ku jeg se ud af øjnkrogen hvordan de stirrede mig ned og så kom kommentaren om at jeg sku da ikk ha fået et barn nu når jeg ikk ku ta mig ordenligt af det! og hvordan min mor dog ku ha fundet på at la mig beholde et barn når jeg selv var et, børn ska ikk ha børn!
og ja det er meget sårende at få kastet sådan kommentar i hovedt, men jeg er vant til det efterhånden, og jeg har også sagt at jeg ikk vil la andre trampe på mig deres mening er deres og den deler jeg ikk med dem for jeg VED jeg er en kanon god mor for min datter, og som min søster siger til mig hvis jeg bliver ked, Linea kan og vil ALDRIG ku få en mor som var bedere end mig, bioloigske mor er og blir altid den bedste lige meget hva alder hun har. husk det tøser, INGEN kan passe, pleje og elsker jeres børn så meget og så godt som i selv;)
men jeg tænker bare på hvordan verden hele tiden forandre sig, og eksperter, siger selv at det er de unge der ska satses på, for det er de unge der ska føre vores alles fremtid videre, og de ser jo gerne der er flere der for børn tidligere altså når de er mellem 20-25år.
Anmeld