[citat][f][småt]FrejaJ skriver:[/småt][/f]
altså statestikker !!!!! Statestikken siger at flest børn sulter i afrika !!!! Og så er den ikke længere eller hvad? Det er jo altid en grund til statestikken !!!!'
Bliver lidt vred over at du hele tiden hiver statestikken frem..
Hvordan kan det være at statestikken siger at de unge mødre (ved godt du ikke mener alle) klarer sig dårligere en resten af mødrene?
Prøv lige at overvej hvilken start mange unge forældre får... Negativ respons fra forældre, venner, og resten af deres omgivelser............
Mange skal konstant høre for at man som ung forældre ikke kan de ene og det andet.. kan sgu godt forstår dem som har svært ved at være stærke og ikke give op, når man bliver bombarderet med negativitet!
fedt for dem som får komplimenter og thumps up for dem der uddeler dem!
Men helt ærligt... har altid syntes at dem der brugerstatestikken som argument, uden at snakke om grundlaget for statstikken er udvidende.
Tækt hvis det hele var så enkelt at man kan sætte punktum på en diskussion ved at skrive faktum eller statestikker ned? Men så enkelt er det GUDSKELOV ikke![/citat]
Prøv at trække vejret og tæl til ti...jeg angriber ikke dig eller andre personligt...men jeg refererer udelukkende til fakta og det kan vi to ikke ændre på, vel..;)
Jeg er selv ung mor...du...eller det er man vel stadig selvom ens børn er blevet store.
Jeg har aldrig følt mig mindre værd og har ejheller haft behov for at beskytte alle de dårlige unge mødre der findes...jeg er sikker på negativ socialarv i mange af de tilfælde har en indflydelse...men ikke desto mindre, så er der faktisk en overvægt af børn og mødre som ikke trives hos de unge.
Knus herfra
Eva...33 år med søn som bliver 12 år..
Anmeld