Har altid været byens barnepige. Da det så kom frem at jeg var gravid -18 år. Hov så kunne ingen pludselig snakke til mig

Jeg blev spurgt a en a dem jeg har passet børn for om jeg var gravid, et par uger før jeg havde valgt at jeg virkelig ville beholde Astrid (blev næsten tvunget til abort gennem faren) men fordi hun er lidt a en sladrekælling, ville jeg jo ingenting sige så svaret blev nej. Efter at jeg så havde valgt at beholde hende på trods a farens hårde ord, skrev jeg til hende for at fortælle at jeg faktisk var gravid, den eneste melding jeg fik igen var: 'Det ved vi godt'.. Ikke en gang bar et lille '
Tillykke var at hente. Nej hvor har jeg dog aldrig været mere skuffet, og deres sønner har jeg rendt og passet op i hovede og røv uden betalling i
SÅ mange år.
Men ikke bare det. Nu hvor man er ung skal man bare altid spørges om det var planlagt: og hva så hvis det var??? -må man ikke det mere???
Nu var Astrid ikk planlagt, men hun har da altid været en drøm. Så blev da vildt glad da jeg fandt ud af hun var på vej, men det gjorde hendes far bare ikke

Men jeg har ligesom valgt at tage den derfra og så valgte hendes far jo så
alt kontakt fra. Fint nok, jeg skal nok klare mig, men han fik/får ikk lov at være ukendt far. Men når det ligesom også kommer frem i en samtale, når man fortæller om det hele, hovsa så dukker der jo et nyt spørgsmål op:
HVEM ER FAREN???? -Der må jeg hoppe a, og dertil forklare, at da Astrid far har valgt hende fra vil jeg ikke have at nogen ved det. Men hvis han en dag kommer på andre tanker, og vi fx finder sammen, så skal i nok få det at vide. Men når nej, det er jo selvfølgelig ikke nok. Så kommer der jo til at mangle guf i lagkagen når historien skal fortælles videre.

Men hallo, så må folk jo holde op med at putte mere guf i lagkager end der er fra start..

Men nej, jeg fortryder
Ingenting og kommer
Aldrig til det. Astrid batyder alt og alt bliver gjort efter Astrid. Også hvad der angår fyre!!!
Men hvor ville jeg dog ønsker folk bare kunne acceptere at unge også får børn, vi er da ikk anderledes i sind kun vores alder er ikke så
gammel..
Jeg elsker min mormor's kommentar til da jeg var blevet gravid: '
Er det ikke lidt tidlig?' hun tænker: '
Nej, så ung var vi jo da det var os!
Hovsa det skulle folk nok tænke noget mere over,
VI unge kan jo ikke gøre for at de
gamle trækker statestikken op!
Men her har vi det begge godt, og får alt muligt ros fra min sundhedsplejerske, så tro mig. Folk kan sq kigge som de vil, Jeg
nyder at være mor, og er lige så god som alle andre.. Også de
gamle, det gør ingen forskel!!!!!!!!!!!!!1
Hilsen en stolt mor, som nyder det unge liv