Dagpleje mor og private besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2017

A-1995

Jeg synes altså ikke det er argument at de arbejder 48 timer om ugen... hvor mange dagplejere gør seriøst det i virkeligheden og ikke bare på papiret? 

Vores dp mor arbejder som udgangspunkt fra 7.30-15.00 altså 37.5 time om igen. En HELT ALMINDELIG arbejdsuge. Hun har ikke haft nogen tidlige eller sene børn i de to år jeg har haft børn der ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2017

A-1995

Og så optjener hun jo endda ekstra fridage fordi hun rent officielt arbejder 48 timer om ugen, så jeg vil da mene der er rigeligt tid til at pleje det sociale liv. 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Anonym

Jeg synes altså ikke det er argument at de arbejder 48 timer om ugen... hvor mange dagplejere gør seriøst det i virkeligheden og ikke bare på papiret? 

Vores dp mor arbejder som udgangspunkt fra 7.30-15.00 altså 37.5 time om igen. En HELT ALMINDELIG arbejdsuge. Hun har ikke haft nogen tidlige eller sene børn i de to år jeg har haft børn der ��

Uha, det kommer jo helt an på hvor i landet man er dagplejer. 

Hos os har mange dagplejere børn fra ca. åben til lukke. Vi har endda forældre der fravælger dagplejen pga vores åbningstider !

Vi har for nyligt fået tre institutioner i kommunen med udvidede åbningstider. Fordi vi bor i en pendler-kommun,  hvor der er få arbejdspladser og en stor del af vores forældrer kører 30-60 min til arbejde. 

Lige pt har jeg dagplejebørn fra kl ca 7.30 til 16.30.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.