Jeg synes nogle gange man skal tænke tilbage på hvordan det har været (ikke at vi skal leve som vore forældre, men...)
Var der nogen af vores forældre eller bedsteforældre der ville overveje tanken ..? Det er jer som forældre der skal sige at der er økonomi til en fest og det er samme dag osv i kirke og samme mennesker. Det er da ikke noget de skal bestemme..? At holde to beskedne fester i stedet for en stor bliver alligevel typisk dyrere og giver væsentlig mere besvær!
Der er ingen gæster, der vil synes det er superfedt at komme til fest to weeekender i træk. Og anden fest vil derfor alligevel blive lidt flad eller en gentagelse.
Det er ikke dem der står med pengeproblemet eller besværet så kan de heller ikke kræve.
Herudover syntes jeg mit bryllup var meget federe end min konfirmation. Jeg syntes faktisk det var lidt grænseoverskridende som 13 årlig at være så meget i centrum og få taler og sange alene. Det er ikke altid dumt at dele spotlightet.
Hvad med et sted med to rum ved siden af hinanden hvor der er forskellige temaer og gæsterne kan vandre.
Anmeld
Citér