Fordi det er dejligt for den voksne at se sine venner... Fordi en familie ikke blot består af prinser og prinsesser og deres ydmyge tjenende forældre, men også af 2 voksne mennesker, som har faglige, sociale og intellektuelle behov, som ikke bliver dækket af førskolebørn. Fordi familien ikke skal blive en spændetrøje, men et fællesskab, der giver plads til fester, ferier og eftermiddage med Frost og Askepot 2 (som er en rædselsfuld film!).
Din version af familielivet lyder skrækkelig for mig - og jeg er fanatisk omkring ro, regelmæssighed og renlighed, synes min meget loose mand.
Men hvis man ALDRIG kan skeje lidt ud, og må vente 20 år på at blive en tjener uden herskab, når børnene flytter hjemmefra, så bliver livet for trist.
Jeg synes, at du og dit liv lyder trist på den meget matriakalsk kæft-trit-retning-agtige måde. Men hvis DU er lykkelig og din mand er lykkelig, så er det jo det rigtige for jeres familie.
Det siger jeg da ikke...og hvad er det for en kommentar bygget på hvad?? At mine børn ikke skal med til rundt fester og være længe oppe?? Fis da af du og den anden bruger er fordomsfulde.
Men, ts er jo ikke hysterisk. Hun er fornuftigt, og lad da være med at banke hende i hovedet over det?? Hvis hun prioriterer sit barn så hyl hende sgu da for det i stedet for at sige hun tager fejl.
Mit liv er pissefedt, 17 år med samme mand, elsket, tre lækre unger der betyder alt, men ja, de kan da også trække tænder ud.
Jeg er har 10 år som soldat i bagagen, er snart færdig som sygeplejerske og skal arbejde med hjemløse mm. Perfekt!!! Mit liv er sgu langt fra kedeligt, men derfor kan jeg godt vælge som jeg gør 
Jeg skal til Malaysia om få uger, har været i Japan forrige år samt diverse almindelige charterrejser.
Love it. Jeg går til Salsa, danser bachata, kizomba og jeg var ude og spise lækker sushi med min veninde sidste uge... Og jeg er røvsyg??? Tag dig sammen
Jeg er mor som første prioritet og min tid, hvor jeg kan fare land og rige rundt og fulde mig på bedste vis kommer da igen lidt efter lidt. Men i kan da ikke svinde folk til for at vælge sådan hvad børn angår, så må du da selv have problemer med dit liv og din åbenlyse respektløse holdning til andre forældre.