Gaver på lørdag:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2016

quindelist

Vores datter på 5 får 3 gaver fra os -det beløber sig vel i et par tusind kroner.

Er ikke helt klar over hvor mange hun ellers får -formentlig alt for meget 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Sprit25 skriver:

Af ren nysgerrighed (og lidt inspireret fra min mave

hvor mange gaver giver I jeres poder juleaften 

herhjemme får hun tre. En af julemanden og to af os! Derudover kommer der en masse fra familien! Prisen er 500 for alle tre

Vi har en datter på 2, 5 år

hun får det samme som sidste år... ingenting.. 

hun får rigeligt med gaver af familien.

Anmeld Citér

21. december 2016

Vik

sessen1984 skriver:

Det er jo fantastisk når der er så mange der tænker på vores børn, de er super priviligerede. Men jeg kan faktisk godt lide den anerikanske filosofi med at man er sammen med familien om dejlig julemad d. 24 og så så må man åbne gaverne jule morgen. Så i år prøver vi at kombinere.. Børnene er jo helt vildt trætte når man endelig når til gaverne d. 24... 

1. Vi har gjort det i flere år. Børn få 2 gaver juleaften og hygger leger med dem indtil de skal i seng. Farmor og Farfar overnatter hos os og om morgen pakker vi resten af gaver ud, spiser brunch og holder en store legedag med nattøj hele dagen. Farmor og farfar kører hjem ved 14 tiden .

Anmeld Citér

21. december 2016

FrkC

Vores får 2 af os .. en sengerand og tøj ;) Han er kun 14 mdr så han synes jo sådan set at papiret er det vildeste endnu ;) Derudover får han selvfølgelig af Bedsterne, olderne,mostre osv .. 

Anmeld Citér

21. december 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg synes, at antal gaver og pris er spændt helt af, så derfor giver vi af princip kun én gave - både til vores egne og andres børn. De kan slet ikke overskue alle de gaver på én gang, og jeg synes, at det skaber en forbrugskultur, som jeg ikke kan stå inde for.

Anmeld Citér

21. december 2016

striber

Her får de 3 hver af os. Den ældste har nok kostet omkring 600kr i alt. Den yngste 400kr. Vi har købt det, vi mener de bliver gladest for, og ikke gået så meget op i prisen

De får så også af mormor/morfar, farmor/farfar og deres ene sæt Older Så de skal nok få rigeligt

Anmeld Citér

21. december 2016

Mami

en af mormor 

en af farmor/farfar 

en af julemand 

6 af os foraeldre

Anmeld Citér

21. december 2016

Aristocats

PUHK skriver:

Jeg synes, at antal gaver og pris er spændt helt af, så derfor giver vi af princip kun én gave - både til vores egne og andres børn. De kan slet ikke overskue alle de gaver på én gang, og jeg synes, at det skaber en forbrugskultur, som jeg ikke kan stå inde for.

Anmeld Citér

22. december 2016

lineog4

Vi er en lille familie, så juleaften er der "kun" gaver fra os forældre og fra mormor. Det har betydet jeg nogle år har gået lidt amok for de skal jo også have  men i år er det anderledes, har ikke en gang overvejet hvad de skal have i gave og det er ligesom lige om lidt...

ved lige nu min datter får en badedragt og er gavekort til HM på 200 fordi hun ønsker sig nogle sorte bukser jeg ikke kan finde ud af at købe. Hun ønsker sig også en cykelhjelm så det regner jeg med hun får. Af julemanden får hun et sæt nattøj og af drengene får hun et sæt idrætstøj. Ville gerne have nået at sy hende en morgenkåbe men det når jeg ikke - øv!

Drengene der har jeg købt en fælles gave til Black friday som LEGO et eller andet til PlayStation og så en figur hver. Den store ønsker sig pokemon så det tænker jeg han skal have et eller andet af og den mindste puha aner det ikke...! 

Jeg er så en af dem der ikke tænker i hvor mange penge, men i hvad har jeg lyst til at give, hvad mangler de osv. I år er der ingen af dem der mangler store ting, så det er lidt "små" gaver som de egentlig ikke har behov for, og derfor jeg ikke rigtig ved det. 

De får forresten hver især en gave fra mormor

Anmeld Citér

22. december 2016

Ciss

Mine to børn får 3 gaver af mig.

- en bog

- en fornuftig (tøj de har brug for)

- en morsom (denne gang er det brætspil)

Totalpris 500 pr næse.

Det med at give en bog er en tradition, jeg har med mig fra jeg selv voksede op, så det har jeg fortsat med til mine egne børn.

Normalt har jeg overladt den morsomme gave til noget, de giver hinanden, men i år er de hos sin far, og da ville jeg, at der også skulle være noget morsomt fra mig. Sikkert lidt tåbelig, men der er mange følelser i spil.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.