Vi er en lille familie, så juleaften er der "kun" gaver fra os forældre og fra mormor. Det har betydet jeg nogle år har gået lidt amok for de skal jo også have
men i år er det anderledes, har ikke en gang overvejet hvad de skal have i gave og det er ligesom lige om lidt...
ved lige nu min datter får en badedragt og er gavekort til HM på 200 fordi hun ønsker sig nogle sorte bukser jeg ikke kan finde ud af at købe. Hun ønsker sig også en cykelhjelm så det regner jeg med hun får. Af julemanden får hun et sæt nattøj og af drengene får hun et sæt idrætstøj. Ville gerne have nået at sy hende en morgenkåbe men det når jeg ikke - øv!
Drengene der har jeg købt en fælles gave til Black friday som LEGO et eller andet til PlayStation og så en figur hver. Den store ønsker sig pokemon så det tænker jeg han skal have et eller andet af og den mindste puha aner det ikke...!
Jeg er så en af dem der ikke tænker i hvor mange penge, men i hvad har jeg lyst til at give, hvad mangler de osv. I år er der ingen af dem der mangler store ting, så det er lidt "små" gaver som de egentlig ikke har behov for, og derfor jeg ikke rigtig ved det.
De får forresten hver især en gave fra mormor
Anmeld
Citér