Gaver på lørdag:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Sprit25 skriver:

Af ren nysgerrighed (og lidt inspireret fra min mave

hvor mange gaver giver I jeres poder juleaften 

herhjemme får hun tre. En af julemanden og to af os! Derudover kommer der en masse fra familien! Prisen er 500 for alle tre

Vores 2 ældste får 2 gaver hver og en større kalendergaver til at lege med om dagen.

Vores datter får 3 gaver og en større kalendergaver. 

De får alle for ca 1000 kr.

Derudover får vores drenge en tablet hver til januarudsalget. Da de lige nu har en meget gammel en vi købte for 8 år siden som ikke kan køre ret mange spil.

Vi giver gerne lidt mere i fødselsdagsgave og julegave. Men det er også de gaver Vi giver i løbet af året.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2016

Tip!

Vores 4 drenge får for 700 kr hver.. ældste får 3 gaver, nr 2 får kun én da det er LEGO, nr 3 er der 2 gaver til, ligeledes med nr 4 er der også 2 gaver. 

Der er forskel på hvad børnene ønsker sig og deres interesser. 

De får jo også gaver fra mormor/morfar, faster, moster, farfar osv.. 

Anmeld Citér

21. december 2016

Miia90

Vores datter for 9 gaver af os. der er for omkring 2000. 

Anmeld Citér

21. december 2016

Sprit25

Miia90 skriver:

Vores datter for 9 gaver af os. der er for omkring 2000. 

Må jeg spørge hvor mange udover 

kun fordi jeg synes det lyder voldsomt i forhold til hvad vi regner med

Anmeld Citér

21. december 2016

Miia90

Sprit25 skriver:

Må jeg spørge hvor mange udover 

kun fordi jeg synes det lyder voldsomt i forhold til hvad vi regner med

Hun for 1 gave fra hendes farmor og farfar, 1 fra hendes kusine og fætter, 1 fra hendes moster, 2 fra hendes moster og onkel 1-2 fra mormor og moffe og 200kr fra sin oldemor som jeg har gemt hun kan bruge til januar  :-D

Anmeld Citér

21. december 2016

Mamacita til 2 piger

Sprit25 skriver:

Af ren nysgerrighed (og lidt inspireret fra min mave

hvor mange gaver giver I jeres poder juleaften 

herhjemme får hun tre. En af julemanden og to af os! Derudover kommer der en masse fra familien! Prisen er 500 for alle tre

Vores børn får rigtig mamge gaver!  

De får én hver fra os og så er der virkelig mange gaver fra andre. Sidste år gik det helt amok, og de var helt grønne i hovederne af pakkeræs juleaften. Så min store datter på 5 år, og jeg er blevet enige om, at de får gaverne fra dem der er i selskabet juleaften og resten må de pakke op jule morgen. Det giver forhåbentlig mindre julestress, og friske børn der kan lege med alle de fine gaver..  

Anmeld Citér

21. december 2016

Sprit25

sessen1984 skriver:

Vores børn får rigtig mamge gaver!  

De får én hver fra os og så er der virkelig mange gaver fra andre. Sidste år gik det helt amok, og de var helt grønne i hovederne af pakkeræs juleaften. Så min store datter på 5 år, og jeg er blevet enige om, at de får gaverne fra dem der er i selskabet juleaften og resten må de pakke op jule morgen. Det giver forhåbentlig mindre julestress, og friske børn der kan lege med alle de fine gaver..  

Det er også synd for dem synes jeg. Når det bliver alt for voldsomt

Anmeld Citér

21. december 2016

Mamacita til 2 piger

Sprit25 skriver:

Det er også synd for dem synes jeg. Når det bliver alt for voldsomt

Det er jo fantastisk når der er så mange der tænker på vores børn, de er super priviligerede. Men jeg kan faktisk godt lide den anerikanske filosofi med at man er sammen med familien om dejlig julemad d. 24 og så så må man åbne gaverne jule morgen. Så i år prøver vi at kombinere.. Børnene er jo helt vildt trætte når man endelig når til gaverne d. 24... 

Anmeld Citér

21. december 2016

hautecouture

Vores datter får én gave af os (hun får masser fra resten af vores familier også) - det er meget forskelligt hvad hun får gave for. Nogle gange 500kr, men i år får hun f.eks. for 180 kr.. fordi hun har ønsket sig en bestemt dukke - så den får hun så.  Vi tager udgangspunkt i hendes ønsker så derfor forskellig pris fra år til år. 

Anmeld Citér

21. december 2016

Sprit25

sessen1984 skriver:

Det er jo fantastisk når der er så mange der tænker på vores børn, de er super priviligerede. Men jeg kan faktisk godt lide den anerikanske filosofi med at man er sammen med familien om dejlig julemad d. 24 og så så må man åbne gaverne jule morgen. Så i år prøver vi at kombinere.. Børnene er jo helt vildt trætte når man endelig når til gaverne d. 24... 

Helt enig. Men puha syns godt nok det kan bliver voldsomt. Jeg kender børn der er så mætte de er slet ikke kan huske hvad de har fået. 

Vi laver nemlig også den kombi. Og vi ved når hun får julegaver fra oldemor og oldefar er alt andet ligemeget så må vi tage resten dagen efter

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.