Gaver på lørdag:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2016

MorTil3+

Her får de 3 børn 2 gaver fra os, plus de giver hinanden gaver så dvs de får 4 gaver. Og så får de også fra resten af familien 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2016

Sprit25

jjuhl skriver:

Jeg synes det er svært med det gaveræs. Vores datter er 21 måneder og forstår jo ikke så meget endnu, men hun er møj forkælet af alle omkring hende. Vores gavebudget hedder 1000 kr, dog har vi kun købt en gave for 500 kr i år. Mormor og morfar giver for 1000, onkel for 1000, farfar 2000 og oldefar for 1000. Desuden har vi nogle venner som også giver hende. Det er edermame meget legetøj og vi bor småt. Så vi laver en meget streng ønskeseddel så vi ikke drukner totalt. Desuden har de fået at vide at det er 1 eller 2 ting pr mand og så må de ellers give penge derudover hvis hun absolut skal have for et hvis beløb. Så bruger vi dem på de lidt større ting som legehus/gyngestativ. Hun har trods hendes unge alder en opsparing der er større end vores og kan godt blive en smule bekymret for at de vil blive brugt fornuftigt når hun bliver voksen. Så synes måske heller ikke at de skal sætte flere penge ind der. Vil gerne kunne lære hende at spare op 

Åh kan godt huske det med store gaver. 

Dele af familien går indfor hellere 7 små gaver end 1 stor. Det har vi decideret frabedt os. Vi kan rumme det og hun kan heller ikke 

Anmeld Citér

21. december 2016

Steffecph

Min datter på knap to får 3 gaver af os til en samlet pris på ca 1000kr. :-) 

Anmeld Citér

21. december 2016

Monski

Sprit25 skriver:

Af ren nysgerrighed (og lidt inspireret fra min mave

hvor mange gaver giver I jeres poder juleaften 

herhjemme får hun tre. En af julemanden og to af os! Derudover kommer der en masse fra familien! Prisen er 500 for alle tre

Vi har givet dem 4 hver, og så én fælles fra julemanden. Det er vel i alt løbet op i 2000,- og det er et langt højere beløb end normalt. Den ældste er lige blevet 7 år og de ting han interreserer sig for nu, koster lidt mere end for nogle år siden. 

vi havde egentlig købt flere, men synes heller ikke det skal blive for overdrevet så nogle af dem bliver/blev fødselsdags gaver i stedet. De har heldigvis begge to fødselsdag forholdsvis tæt på jul 

Anmeld Citér

21. december 2016

Solsikken15

Hos os får vores på knap 2 år de gaver, vi synes. Vi laver ingen regler for hvem der giver hvad og for hvor meget. Når vi juleaften konstaterer, det er nok, pakker vi resten væk til dagen efter. Beløb har jeg ingen idé om. Det er vores første- og vi behøver ikke vende hver en krone. Det kommer vores barn til gode i denne juletid. Bedsteforældrene har så rigeligt, og deres gaveindkøb kommer helt sikkert til at ramme nye højder i år. Vores barn er ikke forkælet i det daglige, men i julen falder der nok mere af end der behøver. Penge på børneopsparingen er medtænkt, så vi er ude i fysiske gaver. Resten af året køber vi ikke bare legetøj i tide og utide, hvorfor vi tillader lidt ekstra i julen. 

Anmeld Citér

21. december 2016

Miti's mama

Pengeneåt er små år, så hun får en gave fra os til ca 100kr, og så også en fødselsdags gave dagen efter til nogenlunde samme beløb. Hun er kun 2, så hun går ikke så meget op i antal endnu  derudover bliver der fra bedsteforældrene og mine søskende som vi skal holde jul med.

Anmeld Citér

21. december 2016

CarinaSB

herhjemme får hun tre. En af julemanden og to af os! Derudover kommer der en masse fra familien! Prisen er 500 for alle tre

De får 3 hver :) Det er en stor og 2 små .. :) Men den ene får de om formiddagen/eftermiddagen så dagen ikke føles så lang .. :) Vi har givet gaver for ca 650 kr pr barn .. :) Vi har 2 drenge på 7 og 4 år :)

Anmeld Citér

21. december 2016

Tystys14

Det er fuldstændig på samme måde hos os. To til begge piger fra far og mor til pris 500-550kr pr. Barn.

Og en enkelt til hver fra julemanden pris ca. 200 kr. 

Anmeld Citér

21. december 2016

grinny

Vi venter med gaver til næste år, Aya på 9 uger er ligeglad 

Men ved hun får gaver af resten af familien i år, hvilket vil sige mormor/morfar, farfar, moster, morbror, kusiner osv. 

Anmeld Citér

21. december 2016

helle85

Sprit25 skriver:

Vores få i år 4 gaver af os den ene er fra julemanden og 3 andre fra os, normalt plejer de at få 2 af os og 1 af julemanden, men i år kom vi til at købe en for meget til en af dem så derfor bliver det 4.

Også få de en om morgen fra nissen så de har noget at beskæftige sig med i løbet af dagen.

Vi har ikke så stor familie så de få kun 4-5 gaver udover dem vi har købt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.