Gaver på lørdag:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Sprit25 skriver:

Af ren nysgerrighed (og lidt inspireret fra min mave

hvor mange gaver giver I jeres poder juleaften 

herhjemme får hun tre. En af julemanden og to af os! Derudover kommer der en masse fra familien! Prisen er 500 for alle tre

Min pige får én af mig og én fra far. 

Tror dog ikke den fra mig når at komme med posten inden hun skal hjem til far i morgen, så den må hun få når hun kommer hjem igen, d. 28.

- Og så får hun selvfølgelig en masse gaver fra både fars og fra min familie. - Dem fra min familie bliver godt nok ikke juleaften, men i dag, hvor hele famillien er samlet for at fejre min søster. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Hun får 1 gave.. Da jeg ved, hun får pænt mange af resten af familien.. Pris ved jeg ikke...

tror desværre ikke hun kan rumme det... desuden har hun lige haft fødselsdag.. der kunne hun heller ikke rumme det. 

Jeg synes, det stikker helt af med det gaveræs, og tror også snart man må tænke på, hvor mange de lige får i min familie. Kan huske det ene år der kunne mine nevøer slet ikke rumme det, så de blev virkelig sure når de så en gave..

Anmeld Citér

22. december 2016

Benjamins'mor

Sprit25 skriver:

herhjemme får hun tre. En af julemanden og to af os! Derudover kommer der en masse fra familien! Prisen er 500 for alle tre

De får 3 hver.  

Og de er udelukkende pakket ind seperat fordi jeg blev ved med at ødelægge papiret. 

Anmeld Citér

22. december 2016

tossen93

Synes selv det er gået over gevind med gaver i år.....tror jeg har brugt 3-500 kr. 

Men det er mange små og praktiske gaver.

Hun får en tandbørste (hun ELSKER at børste tænder) dækkeservietter, hjemmesyet dyne og pude til hendes dukke o.s.v.

Natkjole, tylskørt o.s.v. da hun typisk bliver gladest for tøj frem for legetøj.....hun er lidt mærkelig på det punkt xD

Ved hun får legetøj til en 500 kr. af sin far, og så har hun bare en meget stor familie også, så tænker hun får mere end godt er alligevel.

Anmeld Citér

22. december 2016

modesty

Sprit25 skriver:

Tre af os. Tre af mormor og morfar. En fra onkel, tante og farmor.

Vi (forældre) giver for cirka 6-700 kr. 

Anmeld Citér

22. december 2016

Bshizzle

Vores 2 drenge på 5 år og 11 år får ALT for mange gaver i år 

De får omkring 6 pakker af min kæreste og jeg.. 

Samtidig får de pakker fra 9 andre. 

Vi har ikke sparet på beløbet i år, så fra vores side af får de mellem 1800-2500 kr. + den ældste fik en IPhone i starten af Dec. 

Normalt går jeg aldrig ind for "morgen gaver" men i dette tilfælde får de det altså i år. 

Og ja.. faktisk får de osse først nogle af gaverne D. 25. ( Da der er noget familie som gerne vil til julehygge mm..) 

Men ja.. Vi forkæler nok lidt børnene i år. 

Anmeld Citér

22. december 2016

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Her går vi som regel lidt amok, især Farmand k kan slet ikke styres i dec..

Vi har 3 børn og ja de bliver mega forkælet her i julen, men tilgengæld går vi ikke amok resten af året.. 

de får 4-5 stk af os og de får samlet set for ml 1500-2000kr og så får de fra resten af familien, men det er der max på 100kr fra hver familie og 200kr fra farmor pr næse.. det er faktisk meget rart.. 

Anmeld Citér

22. december 2016

Mum33

Sprit25 skriver:

En  - der er jo vildt mange andre gaver, så ingen grund til flere

Anmeld Citér

22. december 2016

NaUlHa

Sprit25 skriver:

Min datter får dukkevogn til 350 kr (fra brio, købt på tilbud) 

dukke og sengetøj til dukken 250 kr 

også får hun en taske fra småfolk som normalt koster 350 kr, men jeg har fået den i en advendspakke så det har jo ikke kostet 350 kr da jeg fik en masse tøj samtidig 

Derudover får hun gavekort til H&M fra hendes oldemor og oldefar og min bror 

af min far, søstre får hun en rejseseng som er købt brugt og en ny god madras til rejsesengen 

så får hun gave fra dagplejen, det ved jeg så ikke hvad er 

også kan jeg forstå hendes far har købt julegave til hende men om det er rigtigt aner jeg ikke, hun fik ikke fødselsdags gave af han.

Hun har derudover fået pakkekalender af hendes morfar (min far) og advendskalender af mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.