Gaver på lørdag:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2016

ESV

Den store (7år) får 4 af os og 1 fra hendes lillesøster. Den lille (5måneder) får 4 af storesøster men tilgengæld ikke nogen der er pakket ind af os for jeg har opgivet at pakke bobles ind og hun forstår det alligevel ikke. Storesøster insisterede dog på at gaverne fra hende som er træ instrumenter skulle pakkes ind så det bliver de, derudover får de hver 1 fra mormor/morfar og 1 fra farmor/farfar. Men da vi skal noget alle juledagene med forskellige mennesker er der gaveræs alle 3 dage.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2016

Loa

Jeg tror vi giver 3-4 gaver til den store ca. for 5-600 og den lille får en enkelt gave af sin storesøster

Anmeld Citér

21. december 2016

Aristocats

Èn hver

Anmeld Citér

21. december 2016

Guldlok88

Her får bassen 3 gaver af mig 

Anmeld Citér

21. december 2016

Bb2015

Vores søn får 2 pakker som i alt har kostet cirka 200kr 

Anmeld Citér

21. december 2016

Rauw

De får 6-7 gaver af mig og det er så det. Jeg har ingen familie. De har fået for ca 600-1000kr ialt pr barn. 

Anmeld Citér

21. december 2016

(august)

Vores ældste får en fra os, den mellemste får 2 og det gør den lille også. 

De får alle for mellem 300-500kr. Vi er en stor familie så vi giver gaver til små 20, så det løbet hurtigt op hvis alle skal have dyre gaver...hvilket de ikke får

Her får børnene jo også ca gaver fra 20, så det er ikke nødvendigt med de helt store indkøb fra vores side. 

Anmeld Citér

21. december 2016

Kay

Af ren nysgerrighed (og lidt inspireret fra min mave

hvor mange gaver giver I jeres poder juleaften 

herhjemme får hun tre. En af julemanden og to af os! Derudover kommer der en masse fra familien! Prisen er 500 for alle tre

I år får de en af os og mine forældre og deres oldeforældre sammen, da de får en ipad hver (vi skal flyve til filippinerne til april så for at Gøre den lange tur mere tålelig er jeg gået med til at sige ja til de må få sådan en)  ja jeg er ikke fortaler for ipads... 

Og så får de en gave fra julemanden  

De plejer normalt også at give hinanden en lille ting men det har vi valgt ikke at gøre i år 

Og så får de også af farmor og farfar, onkler og tanter og af min faster... så der er rigeligt med gaver ��

Anmeld Citér

21. december 2016

Sprit25

Rauw skriver:

De får 6-7 gaver af mig og det er så det. Jeg har ingen familie. De har fået for ca 600-1000kr ialt pr barn. 

Hvor mange har du er det ikke 3?

Anmeld Citér

21. december 2016

Rauw

Sprit25 skriver:

Hvor mange har du er det ikke 3?

Jo tre styks. På 9, 6 og 4 år. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.