Gaver på lørdag:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.683 visninger
58 svar
70 synes godt om
21. december 2016

Sprit25

Af ren nysgerrighed (og lidt inspireret fra min mave

hvor mange gaver giver I jeres poder juleaften 

herhjemme får hun tre. En af julemanden og to af os! Derudover kommer der en masse fra familien! Prisen er 500 for alle tre

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2016

baby_drømme

Sprit25 skriver:

herhjemme får hun tre. En af julemanden og to af os! Derudover kommer der en masse fra familien! Prisen er 500 for alle tre

Vores søn får én gave fra os   Og så får han jo gaver fra alle de andre i familien også.  

Anmeld Citér

21. december 2016

Frk.S

Vores ældste datter får to gaver af os og den yngste får 1. De får for nogenlunde det samme beløb. 

Derudover får de gaver af oldeforældre, bedsteforældre samt mostre, fastre og onkler. 

Anmeld Citér

21. december 2016

Vik

Vi har lidt anderledes traditioner. Her få børn gaver juleaften af julemand og nytårsaften af Bedstefar Frost. Juleaften få de 3 gaver hver og en fælles og nytårsaften få de en enkelt gave hver.

ud over det få de kun gave af farmor og farfar. Mormor og morfar bor langt væk og de betaler for nytårsaften gaven

Anmeld Citér

21. december 2016

Junipige15

Vores datter er kun 1,5 år, og forstår ikke en dyt af hvorfor der er gaver.. hun får 1 af os, et legekøkken., så får hun 1 fra hver 4 sæt bedsteforældre og 1 fra moster. Jeg har selv ønsket at det blev begrænset så det ikke bliver for overvældende for hende. Derudover får hun penge på sin opsparingskonto gra oldeforældre mv. til noget større, når hun engang får brug for det 

Anmeld Citér

21. december 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Sprit25 skriver:

Vores mindste søn på 4 år får vist 4-5 gaver fra os (pris nok ca. 1000 kr) Fra mormor/morfar 6-7 pakker ca. 1200 kr og farmor og farfar giver penge på børnebørnsopsparing. 

Vores store søn på 9 år får billetter til en af Barcelonas hjemmekampe - han er MEGA fan, så han bliver ellevild) vi tager faktisk alle 4 afsted og skal alle se bold) Derudover får han 4-5 andre gaver, samlet fra os vel 2000 kr??

Jeg går ikke synderligt op i prisen, men køber det, der vil glæde dem.

Anmeld Citér

21. december 2016

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Jeg synes det er svært med det gaveræs. Vores datter er 21 måneder og forstår jo ikke så meget endnu, men hun er møj forkælet af alle omkring hende. Vores gavebudget hedder 1000 kr, dog har vi kun købt en gave for 500 kr i år. Mormor og morfar giver for 1000, onkel for 1000, farfar 2000 og oldefar for 1000. Desuden har vi nogle venner som også giver hende. Det er edermame meget legetøj og vi bor småt. Så vi laver en meget streng ønskeseddel så vi ikke drukner totalt. Desuden har de fået at vide at det er 1 eller 2 ting pr mand og så må de ellers give penge derudover hvis hun absolut skal have for et hvis beløb. Så bruger vi dem på de lidt større ting som legehus/gyngestativ. Hun har trods hendes unge alder en opsparing der er større end vores og kan godt blive en smule bekymret for at de vil blive brugt fornuftigt når hun bliver voksen. Så synes måske heller ikke at de skal sætte flere penge ind der. Vil gerne kunne lære hende at spare op 

Anmeld Citér

21. december 2016

Mom

Profilbillede for Mom

Hej,

I år får de ikke så mange gaver fra os som de plejer, da vi netop har købt en hund (10.000 kr), men de får 2 gaver hver. Jeg vil tro at de får for omkring 500 kr pr. barn

Anmeld Citér

21. december 2016

CC79

Vores tre børn får to gaver hver af os. De får for ca. 200-250 kr. hver fordelt på de to gaver. Derudover får de to gaver af farmor og farfar for mellem 300-500 kr og en af mormor der køber en gave til hver for ca. 25-50 kr da hun har 11 børnebørn og ikke har råd til at give for mere. Så ialt 5 gaver hver. Mine søskende har deres egne familier at holde jul med så vi holder sjældent jul sammen og giver derfor ikke hinandens børn gaver men hvis vi en sjælden gang har gjort det køber vi en gave til 50-100 kr alt efter hvordan ens økonomi har det.

Anmeld Citér

21. december 2016

God-mor

Sprit25 skriver:

Vi giver hende 4 gaver til omkring 1800 kr. for alle 4. En af gaverne er en billet til Disney on Ice som hun skal ind og se sammen med os forældre til februar. 

Hun får 2 gaver om morgenen, som ligger under juletræet når hun vågner. Så kan hun få tiden til at gå til julen rigtigt starter

Derudover får hun fra vores familier, og det er en del. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.