Hvem skal/var med til din fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Mit ønske var, at min mor og mand skulle med, men det blev kun min mand, desværre. Men min mor kunne ikke nå med.

Vi fik at vide, at vi måtte tage dem med vi ville..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Begge gange har det kun været mig og min kæreste. Vh stine

Anmeld Citér

28. november 2016

Xolia

Miti's mama skriver:

Havde en interessant diskussion med en amerikansk veninde den anden dag. Hun snakkede om at det var normalt at have både mor og partner med til fødsel i USA. Men herhjemme er det, så vidt jeg ved, ikke tilladt at have mere end en person med til fødsel? Hvem tog/tager du med til din fødsel??

Min daværende svigermor var med til den ældstes fødsel for 12 år siden... sammen med faren. Det var ikke planlagt, men hun kørte os, og pludselig var hun midt i det hele....

De 3 andre fødsler har kun være sammen med faren... :-)

Anmeld Citér

28. november 2016

MysteriousAngel

Miti's mama skriver:

Havde en interessant diskussion med en amerikansk veninde den anden dag. Hun snakkede om at det var normalt at have både mor og partner med til fødsel i USA. Men herhjemme er det, så vidt jeg ved, ikke tilladt at have mere end en person med til fødsel? Hvem tog/tager du med til din fødsel??

1. gang alene med partner, 2. gang med svigermor og partner, 3. gang med mor og partner og 4. gang med partner og søster 

Alle gangene var specielle og dejlige på hver deres måde. 

Anmeld Citér

28. november 2016

MorTil4<3

Miti's mama skriver:

Til alle mine 3 fødsler har det kun været min mand der har været med  
og så sad min søster og ventede uden for på at hun måtte komme ind <3 

Men har prøvet til en venindes hvor jeg er gudmor til barnet, at vi var et fodboldhold nærmest 

vi var: 

Far
Gudmor
Mormor
Morfar OG
Søster 

Det var mange mennesker på den lille stue <3 MEN hun brugte os alle som en støtte hun kunne holde i hånden med, få guide af, berolige osv  

Så selvom vi var mange lod hun slet ikke mærke til det sagde hun  

Anmeld Citér

28. november 2016

FrkLarsen

Jeg havde min daværende kæresten og tvillingesøster med til fødslen af min datter 

Denne gang skal jeg have min nuværende kæreste og bedste veninde som også er gravid med 

Anmeld Citér

28. november 2016

Benjamins'mor

Miti's mama skriver:

Er jo lidt svært når man kun kan vælge en. 

Min mor og partner til den første. 

Ingen til den sidste. 

Anmeld Citér

28. november 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg har stemt blankt, for min søns fødsel endte i et meget akut kejsersnit, så hans far nåede ikke engang med.

Med min datter havde jeg sagt at jeg kun ville have min mor og kæreste med ind, men at min svigermor skulle være standby i tilfælde af at min mor ikke kunne mere (da hun er alvorligt syg) og at alle andre skulle holde sig væk - men endte med at have min kæreste, mor, far og svigermor med på fødestuen. 

Jeg endte så med et kejsersnit igen, og der var der kun en der måtte komme med, så det var en selvfølge at det skulle min kæreste.

Anmeld Citér

28. november 2016

Muhmi

Ville gerne have haft mulighed for at kunne trykke flere muligheder end bare min partner Både min kære mand og min mor har været med begge gange og de skal også begge være med her, tredje gang Det er så hyggeligt... Min mor tager over når Anders er træt og omvendt og de fungerer pisse godt sammen Min mor presser sig ikke på, tværdigmod, så er der bare fordi hun elsker at se hendes børnebørn komme til verdenen  

Og hey, der var da lige én der skulle sige til mig jeg ikke må have folk med når jeg har veer... Altså jeg er ikke en bitch og jeg er faktisk ganske sød og rolig under en fødsel, men det kunne da hurtigt vende hvis ikke min mor fik lov at være med 

Anmeld Citér

28. november 2016

Muhmi

Soonmom skriver:

De anbefaler så få så muligt,  da rummene ikke er så store og det jo ikke er nogen biografforestilling .  Jeg forstår virkelig ikke dem der er mere end sin partner med,  man inviterer jo heller ikke mor eller svigermor med til undfangelsen

Nu er det jo altså også noget andet?  Ja, jeg ville ikke knalde foran min mor. Men min mor er da den kvinde jeg stoler allermest på i hele verdenen, hun har født både mig og min storebror, derfor fungerer hun ligeså godt som en jordemor, i mine øjne. Ens mor kan jo bare læse alle ens signaler fordi hun kender dig og har kendt dig hele dit liv.. En jordemor, kan ikke se disse måske, helt svage, signaler som kun din mor kan opfange Derfor synes jeg det er SUPER duper rart at have hende med

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.