Hvem skal/var med til din fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem skal/var med til din fødsel?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.647 visninger
58 svar
43 synes godt om
28. november 2016

Miti's mama

Havde en interessant diskussion med en amerikansk veninde den anden dag. Hun snakkede om at det var normalt at have både mor og partner med til fødsel i USA. Men herhjemme er det, så vidt jeg ved, ikke tilladt at have mere end en person med til fødsel? Hvem tog/tager du med til din fødsel??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2016

Jems

Jeg havde både min mand og min mor med og ville aldrig have være min mor foruden til fødslen 

Anmeld Citér

28. november 2016

o1Mutte

Min mand og min mor

Anmeld Citér

28. november 2016

Kattha

Miti's mama skriver:

Havde en interessant diskussion med en amerikansk veninde den anden dag. Hun snakkede om at det var normalt at have både mor og partner med til fødsel i USA. Men herhjemme er det, så vidt jeg ved, ikke tilladt at have mere end en person med til fødsel? Hvem tog/tager du med til din fødsel??

Jeg fik at vide af jordmoderen, at du kan have hvem som helst du ønsker med. Og at hun har oplevet alt mellem at der ingen var, til der stod folk langs alle væggene, fordi hele familien skulle med. Lidt voldsomt, synes jeg

Til kejsersnit må du vist kun have en med. Der havde jeg min kæreste med. Men min mor havde sneget sig ind på operationsgangen, langs væggene, i bedste Gollum stil, og lurede ind i hullet i vinduet

Anmeld Citér

28. november 2016

Soonmom

De anbefaler så få så muligt,  da rummene ikke er så store og det jo ikke er nogen biografforestilling .  Jeg forstår virkelig ikke dem der er mere end sin partner med,  man inviterer jo heller ikke mor eller svigermor med til undfangelsen

Anmeld Citér

28. november 2016

Jems

Soonmom skriver:

De anbefaler så få så muligt,  da rummene ikke er så store og det jo ikke er nogen biografforestilling .  Jeg forstår virkelig ikke dem der er mere end sin partner med,  man inviterer jo heller ikke mor eller svigermor med til undfangelsen

Der er vi jo heldigvis så forskellige 

Anmeld Citér

28. november 2016

A-1995

Jeg havde kun min mand med til drengenes fødsler ��

Jeg fortryder at jeg sagde nej til at min mor måtte komme med, nu hvor hun er blevet alvorligt syg...

Anmeld Citér

28. november 2016

AnoMom

Miti's mama skriver:

Har stemt blankt da både min mor og faren til min dreng var med 

Anmeld Citér

28. november 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Ved Min ældste var min mand og min mor med. Endte i akut ja og det var kun min mand med

Ved de 2 andre begge planlagt ks var min mand med.

Min mor passede de store.

Anmeld Citér

28. november 2016

CarinaSB

Miti's mama skriver:

Min første fødsel havde jeg min mand og min storesøster med :) Ved nr 2 havde jeg min mand og veninde med, dog var hun nød til at gå og jeg fødte en time efter så det endte med at det kun var min mand og jeg :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.