Hvem skal/var med til din fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg havde min mor og min datters far med. Det var fantastisk at min mor var der til at støtte os begge og hjælpe ham med at forstå forløbet da det pludselig skulle gå stærkt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg havde kun min mand med ind til begge mine fødsler 

Anmeld Citér

28. november 2016

MetteT

Altså til min fødsel var min mor med.. Men til min søn og datters fødsel var kun min mand med.. 

Anmeld Citér

28. november 2016

God-mor

Miti's mama skriver:

Havde en interessant diskussion med en amerikansk veninde den anden dag. Hun snakkede om at det var normalt at have både mor og partner med til fødsel i USA. Men herhjemme er det, så vidt jeg ved, ikke tilladt at have mere end en person med til fødsel? Hvem tog/tager du med til din fødsel??

Jeg havde da både min kæreste og mor med første gang. Her anden gang skal det bare være min kæreste og jeg

Anmeld Citér

28. november 2016

Guldlok88

Jeg havde min søns far og min mor med 

Anmeld Citér

28. november 2016

Lul85

Ved første fødsel havde jeg min mor og søster med.

Ved anden og trejde fødsel havde jeg min mor med

Anmeld Citér

28. november 2016

Liv_86

Miti's mama skriver:

Havde en interessant diskussion med en amerikansk veninde den anden dag. Hun snakkede om at det var normalt at have både mor og partner med til fødsel i USA. Men herhjemme er det, så vidt jeg ved, ikke tilladt at have mere end en person med til fødsel? Hvem tog/tager du med til din fødsel??

Ved min datter som jeg fik for 7 år siden havde jeg både daværende kæreste og min mor med. 

Denne her gang bliver det bare min kæreste. Det bliver en tvillinge fødsel og der kommer i forvejen til at være mange på stuen. 

Jeg er ret sikker på man selv må bestemme hvor mange man vil have med så længe man ikke invitere hele familien og der ikke er plads til fødselsholdet

Anmeld Citér

28. november 2016

Liv_86

Soonmom skriver:

De anbefaler så få så muligt,  da rummene ikke er så store og det jo ikke er nogen biografforestilling .  Jeg forstår virkelig ikke dem der er mere end sin partner med,  man inviterer jo heller ikke mor eller svigermor med til undfangelsen

Personligt er jeg vildt glad for også at have delt oplevelsen med min mor. Og det er min mor og datter også. Min datter synes det er fedt hendes mormor var der da hun blev født

Anmeld Citér

28. november 2016

Linmose??

Første gang havde jeg min mand, min mor og min svigermor med��

Anden gang var det bare mig og manden��

Anmeld Citér

28. november 2016

MorTil3+

Til den første havde jeg min mand med, nr 2 var min mor med da min mand ikke kunne nå det og nr 3 var min mand med.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.