Børneopsparing, hvad gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2016

Benjamins'mor

Enheldigkartoffel skriver:

Skønt  Er der ikke også noget med at bedsteforældrene må sætte flere penge ind på en børnebørnsopsparing end en børneopsparing eller husker jeg helt forkert.. 

Det er bare en helt almindelig børneopsparing og der må max stå 36.000,- meeeeen det tager jo også noget tid at sætte så meget ind.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2016

Enheldigkartoffel

Hov fik lige dobbeltpostet linket 

Anmeld Citér

12. november 2016

Rauw

Mine børn får 100 kr hver og de bliver udbetalt når de er 18. Dog har den ældste også to bedsteforældre opsparinger fra mormor og farmor. Så vi overvejer at stoppe med at indbetale på hendes og give de andre 150-200 pr måned. Ellers ender hun med at få tre gange så meget som de to andre og det er sku lidt snyd synes jeg. 

Anmeld Citér

12. november 2016

Enheldigkartoffel

Benjamins'mor skriver:

Det er bare en helt almindelig børneopsparing og der må max stå 36.000,- meeeeen det tager jo også noget tid at sætte så meget ind.

Hehe ja det er rigtigt..  Jeg var faktisk ikke klar over at det var samme regler for en børnebørnskonto, men dejligt at vide 

Anmeld Citér

12. november 2016

Kløver

Enheldigkartoffel skriver:

Ja bare af ren nysgerrighed, hvor meget sætter I så ind på børneopsparing om måneden og hvor mange børn har I?  Jeg kan heller ikke rigtig finde ud af, om det kan betale sig at flytte vores børneopsparing, kan man få mere ud af den end vi får nu? 

Vi har 4 børn og indsætter 150 kr pr mdr som så bliver investeret i værdipapirer gennem banken 

Anmeld Citér

12. november 2016

Kløver

Benjamins'mor skriver:

Det må der også max sættes ind på vores og max 3000 om året, men vi kunne investere i værdipapirer og så gover de afkast hen over årene 

Anmeld Citér

12. november 2016

A-1995

Jeg har 2 børn og sætter 140kr ind på dem begges hver måned ��

Anmeld Citér

12. november 2016

Sprit25

Vi har et, men en på vej. De vil begge få 100 kr hver mdr

Anmeld Citér

12. november 2016

Troldemommi

Vi sætter 150 kr ind på hver deres konto, vi har to børn. 

Anmeld Citér

12. november 2016

Anonym

100kr fra mig hver måned, hans far har endnu en til ham hvor han sætter 50kr ind hver måned, og så har farens mor vist osse en til ham, den ved jeg dog ikke noget om.

Derudover har han en alm bank konto hvor jeg plejede også at sætte 100kr ind om måneden, men der er ikke så meget overskud på min egen konto pt, så det er kun børneopsparingen der kommer ind på. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.