Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Enheldigkartoffel skriver: Ja bare af ren nysgerrighed, hvor meget sætter I så ind på børneopsparing om måneden og hvor mange børn har I? Jeg kan heller ikke rigtig finde ud af, om det kan betale sig at flytte vores børneopsparing, kan man få mere ud af den end vi får nu?
Ja bare af ren nysgerrighed, hvor meget sætter I så ind på børneopsparing om måneden og hvor mange børn har I? Jeg kan heller ikke rigtig finde ud af, om det kan betale sig at flytte vores børneopsparing, kan man få mere ud af den end vi får nu?
Vi har en søn på 14,5 måned. Der bliver sat 50 kr. ind hver måned på hans børneopsparing
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rauw skriver: Her hedder opsparingen godt nok konfirmation. Men hvis de ikke gider det får de bare en kæmpe fødselsdag istedet. Jeg ville ikke selv konfirmeres, så min mor brugte pengene på en rejse til sig selv og sin kæreste efter at ha fortalt at lorteunger som mig ender i helvede. Sådan kan man jo også bare gøre
Her hedder opsparingen godt nok konfirmation. Men hvis de ikke gider det får de bare en kæmpe fødselsdag istedet. Jeg ville ikke selv konfirmeres, så min mor brugte pengene på en rejse til sig selv og sin kæreste efter at ha fortalt at lorteunger som mig ender i helvede. Sådan kan man jo også bare gøre
250,- hver måned, til hver, har snart 3 børn
Sødt af hende alligevel... Men hey, der er sgu også så skide dejlig varmt i helvede, det kunne man da godt bruge lige nu
Vi har 2 børn og sætter det vi max må ind om året. mener det er 3000 om året ??
plus 200 kr om måned på en alm pondus konto må det være.. så de har 2 forskellige..
Jeg sætter 250 ind om måneden så jeg kan "opbruge" til max. Altså 3000 kr. pr. år. Og det er så meningen at jeg gør det indtil den er fyldt til max på 36.000 kr. som er omkring hans 12 års alder. Dertil skal der siges, at jeg er enlig, studerende og bor i en skide dyr lejlighed. Men har budgetteret med de 250 kr. om måneden til opsparingen. Skulle jeg nu ikke have råd, mister jeg ikke andet end nogle få renter hvis de bliver indbetalt senere Men meningen er, at jeg gerne vil give ham en fuld opsparing. Til gengæld er den bundet til han er 21 år. Han skal ikke snolder den op på kællinger i byen når han fylder 18 (hehe)
Vi sætter 3000 ind d1/1 hvert år til begge børn indtil vi rammer de 36 vi må sætte ind, såfremt økonomien tillader det ...
på den måde får ungerne mest mulig afkast af pengene, som bliver investeret ( pulje som banken investere)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128