Anonym skriver:
Er der så en selvrisiko også? Ja ka godt følge argumenterne men er vokset op langt fra den slags virkelighed så for mig er det en ukendt verden at tænke sådan. Alting har altid handlet om at overleve fra måned til måned og desværre går man nogen gange i sine forældres fodspor selvom jeg dog altid til forskel for min mor har penge til hele måneden og også har taget en bacheloruddannelse som så desværre ik harfået mig i arbejde dog. Men ja det fuldt ud ansvarlige liv er svært at gennemføre for nogen desværre selvom ønsket bestemt er der.
Du må ikke hænge mig op på det, men jeg har aldrig hørt om selvrisiko i forbindelse med ulykkesforsikringer.
Der er i hvert fald ingen selvrisiko på nogle vores 4 ulykkesforsikringer. Udover dem har vi selvfølgelig indbo og kasko på bilen (Der er selvrisiko) + forsikring på billån, rejseforsikring og gruppelivsforsikring.
Hvis man er vokset op med en Forestilling om at det er sådan tingene er, så er det klart at det kan komme bag på en - jeg tror dog bare at det, for rigtig mange, kan være svært at forstå hvordan det "kan gå ens næse forbi"
Jeg er selv vokset op i en familie med misbrug, men forsikringer er der aldrig blevet sparet på - gudskelov, for vi har haft brug for dem flere gange.
Jeg ville - hvis jeg var dig - helt klart snakke med nogle forsikringsselskaber de næste par dage og få nogle gode tilbud. Du eller dine børn kan blive gældssat for livet hvis det en dag går galt. 
Anmeld
Citér