Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Ja kom til at tænke på det igår fordi jeg så programmet luksusfælden. De havde ingen forsikring til deres barn og det var meget uansvarligt ifølge programmets eksperter. Men det har vi faktisk heller ikke til vores tre børn og har faktisk aldrig tænkt på det. 
Vores ældste er teenager og vi har da aldrig haft tanke om at få det. Har jo heller ikke forsikringer på os selv så det er virkelig ikke noget jeg har tænkt over nogensinde. Min mor har heller aldrig haft forsikring på mig eller sig selv, så det er en ret fremmede tanke. 
Så vil høre andres meninger om forsikringer på børn og hvad I giver for dem? Skal siges vi har forsikring på vores bil samt indboforsikring men da jeg står uden for arbejdsmarkedet og slet ingen indtægt har og min mand forsørger os, så er det ligesom maksimum for hvad vi synes vi kan klare af forsikringer pt. 
Men ville da bestemt nok gøre det hvis vi havde penge til det, for kan da godt se man kan stå med et stort problem ved fx tandskader. 
Jeg har lært lektien af hvor vigtigt forsikringen er for vi nåede ikke at tegne den inden sønnen faktisk fik en skade der kan give men senere i livet...
Så er glad for vi har den nu da han f.eks. har slået en tand, og revet sit øre næsten helt af i den ene side... begge dele i BH hvor der jo ikke længere er forsikring hvis der sker noget medmindre man selv har en der dækker...
han er forsikret med både ulykke og liv... hellere for meget end for lidt når det kommer til ham...
tidligere var børnene jo dækket af vuggestue-bh-skolens forsikring men sådan er det ikke i dag...
vi betaler 400 kr om måneden hos IF med største dækning og udbetaling hvis der skulle ske noget...
Anmeld
Citér