Hvad laver i til dagligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2016

lineog4

Jeg er uddannet i Filosofi og pædagogik på RUC. Havde en drøm om at undervise i netop de to fag enten på VUC hvor det jo så kun ville være filosofi eller på et seminariet hvor filosofi så mere vil være sekundært. 

Men livet ville jeg skulle tænke om og prioritere og blandt andet ikkehavde overskuddet til at sælge mig selv konstant på er meget ustabilt arbejdsmarked. Så jeg tog en sideuddannelse eller hvad man kan sige.

Og jeg er nu lærer lige pt i specialklasser

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg læser pt HF-enkeltfag men planen/drømmen er at ende ud som skolelærer om 5 års tid

Anmeld Citér

29. september 2016

An&Jo

Jeg blev uddannet social og sundhedshjælper sidste år og nu er jeg igang med social og sundhedsassistenten 

Anmeld Citér

29. september 2016

Benjamins'mor

Pt ingenting, da jeg blev syg med en depression. Men planen er at starte på HF enkeltfag til januar så jeg kan komme ind på pædagog seminariet..

Anmeld Citér

29. september 2016

AogA

Jeg blev færdig med min uddannelse inden for social og sundhedsfaget 2 uger inden jeg fødte vores anden søn. Meningen var, at jeg skal læse videre til sygeplejerske  

Jeg skulle have fortsat min uddannelse da min yngste var 10 måneder, men jeg følte mig slet ikke klar til at sende ham afsted  Jeg har derfor valgt at gå hjemme med ham mens jeg læser HF som fjernundervisning, og jeg elsker det! Når han bliver omkring 2 år starter han i institution, og jeg begynder på almindelig undervisning. 

Når jeg har taget min HF søger jeg enten ind på bioanalytiker eller en bachelor i biologi 

Anmeld Citér

29. september 2016

"Anarkisten"

Jeg har en massør uddannelse, men det er ikke noget jeg bruger