Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Carina:-) skriver: Uh hvad hedder din shop?
Uh hvad hedder din shop?
www.scandiclothes.co.uk
Jeg bor i England, hvor skandinavisk er det nye sort
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg er (eller var) socialrådgiverstuderende, men har fundet ud af at det slet ikke er noget for mig, det er et fag man virkelig skal brænde for, at være i og det gør jeg desværre ikke Men, hva så nu? Jeg har ingen idé om hvad jeg gerne vil, så inspirere mig
Jeg er (eller var) socialrådgiverstuderende, men har fundet ud af at det slet ikke er noget for mig, det er et fag man virkelig skal brænde for, at være i og det gør jeg desværre ikke Men, hva så nu? Jeg har ingen idé om hvad jeg gerne vil, så inspirere mig
Jeg er pædagog på barsel. Jeg elsker at arbejde med de voksne udviklingshæmmede, men overvejer at prøve kræfter med en ny målgruppe herefter endt barsel, og søge nogle pædagog jobs i skole. Uddannelsen til pædagog er ikke bare en uddannelse det er også selvudvikling, man kommer virkelig til at tænke over hvordan man selv er og hvordan man påvirker andre gennem vores handlinger, samt at man får langt større forståelse for mennesker med forskellige diagnoser fordi man får indblik i neuropædagogik gennem uddannelsen. Utrolig spændende og givende uddannelse. Men også her skal man brænde for det og man skal være bevidst om at det ikke er her man kommer til at tjene en god løn, bare middelmådig.
Kommunikationsmedarbejder... Jobssøgende, som MANGE af de andre også er
Jeg er humanist. Jeg arbejder pt. på en friskole, hvor jeg underviser de store elever i dansk. Det er et dejligt job
Assistent på jobcentret/vikariat
Jeg har to deltidsjobs. Det ene er som museumsformidler og det andet er som forsker i æstetik og læring. Jeg har en kunsterisk uddannelse samt en universitetsuddannelse, og til sammen er det så mundet ud i, at jeg har kunnet få mine drømmejobs.
Det har været en lang vej med mange mure og frustrationer, men det er lykkedes. Jeg føler mig meget privilegeret og heldig.
Jeg læser til socialrådgiver og elsker det
Er uddannet ergoterapeut og arbejder med genoptræning i kommunen
Jeg er ergoterapeut og arbejder som visitator
Er uddannet som pædagog i feb 2003, og har arbejdet i børnehave siden april 2004
efter sommerferien her i 2016 skiftede jeg målgruppe og er nu i vuggestue
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128