Hvad laver i til dagligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Carina:-) skriver:

Uh hvad hedder din shop? 

www.scandiclothes.co.uk 

Jeg bor i England, hvor skandinavisk er det nye sort 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2016

Mullesmith

Anonym skriver:

Jeg er (eller var) socialrådgiverstuderende, men har fundet ud af at det slet ikke er noget for mig, det er et fag man virkelig skal brænde for, at være i og det gør jeg desværre ikke 

Men, hva så nu? 

Jeg har ingen idé om hvad jeg gerne vil, så inspirere mig  

Jeg er pædagog på barsel. Jeg elsker at arbejde med de voksne udviklingshæmmede, men overvejer at prøve kræfter med en ny målgruppe herefter endt barsel, og søge nogle pædagog jobs i skole. Uddannelsen til pædagog er ikke bare en uddannelse det er også selvudvikling, man kommer virkelig til at tænke over hvordan man selv er og hvordan man påvirker andre gennem vores handlinger, samt at man får langt større forståelse for mennesker med forskellige diagnoser fordi man får indblik i neuropædagogik gennem uddannelsen. Utrolig spændende og givende uddannelse. Men også her skal man brænde for det og man skal være bevidst om at det ikke er her man kommer til at tjene en god løn, bare middelmådig. 

Anmeld Citér

28. september 2016

Sprit25

Kommunikationsmedarbejder... Jobssøgende, som MANGE af de andre også er

Anmeld Citér

28. september 2016

Fine_007

Jeg er humanist. Jeg arbejder pt. på en friskole, hvor jeg underviser de store elever i dansk. Det er et dejligt job 

Anmeld Citér

28. september 2016

Moar2011

Assistent på jobcentret/vikariat 

Anmeld Citér

28. september 2016

Ena

Jeg har to deltidsjobs. Det ene er som museumsformidler og det andet er som forsker i æstetik og læring. Jeg har en kunsterisk uddannelse samt en universitetsuddannelse, og til sammen er det så mundet ud i, at jeg har kunnet få mine drømmejobs.

Det har været en lang vej med mange mure og frustrationer, men det er lykkedes. Jeg føler mig meget privilegeret og heldig. 

Anmeld Citér

28. september 2016

sandramor

Jeg læser til socialrådgiver og elsker det 

Anmeld Citér

28. september 2016

Noahmor

Er uddannet ergoterapeut og arbejder med genoptræning i kommunen

Anmeld Citér

28. september 2016

Snoopy77

Jeg er ergoterapeut og arbejder som visitator

Anmeld Citér

28. september 2016

heaven

Er uddannet som pædagog i feb 2003, og har arbejdet i børnehave siden april 2004

efter sommerferien her i 2016 skiftede jeg målgruppe og er nu i vuggestue

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.