Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lige en tråd for mig - jeg sidder også fast i mit arbejde og drømmer om at tage en ny udd., jeg ved bare ikke hvad!
Jeg er 38 år gammel og har siddet i det samme arbejde på samme arbejdsplads de sidste 17 år, så what to do!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dorthe1986 skriver: Jeg er bibliotekar
Jeg er bibliotekar
Det var mit drømmejob som barn!
ønskebørn74 skriver: Det var mit drømmejob som barn!
Ditto Jeg er ikke selv bibliotekar, men synes stadig det er nogle skide hyggelige typer og et arbejde der virker fedt og afslappet.
Aristocats skriver: Ditto Jeg er ikke selv bibliotekar, men synes stadig det er nogle skide hyggelige typer og et arbejde der virker fedt og afslappet.
Det er også et fantastisk arbejde! men vi render ofte stærkere end man skulle tro og tak synes også vi er hyggelige
Dorthe1986 skriver: Det er også et fantastisk arbejde! men vi render ofte stærkere end man skulle tro og tak synes også vi er hyggelige
Kan jeg sagtens forestille mig. Især børnebibliotekar - men elsker altså også gode børnebøger Synes desværre ikke, at man ser så mange unge bibliotekarer - tænker at det måske er en uddannelse der ikke er så populær - men jeg kan tage fejl? Dog er alle bibliotekarer hyggelige som sagt, især de gamle hippie-agtigte nogle har jeg altså noget helt specielt for - et arbejdsmiljø jeg godt kunne drømme om at være i Der er ikke nær SÅ mange gamle bibliotekar-hippier i mit erhverv, øv!
Jeg er uddannet pædagog i 2003... Arbejdede en del år i børne området indtil jeg fandt kaldet med, at arbejde med autister/ asperger i special området i privat regi... Har dog pt gået hjemme med min søn, som er født i uge 25 i 6 år.. Han har lidt at slås med og jeg er købt fri af kommunen...
Anonym skriver: Jeg er (eller var) socialrådgiverstuderende, men har fundet ud af at det slet ikke er noget for mig, det er et fag man virkelig skal brænde for, at være i og det gør jeg desværre ikke Men, hva så nu? Jeg har ingen idé om hvad jeg gerne vil, så inspirere mig
Jeg er (eller var) socialrådgiverstuderende, men har fundet ud af at det slet ikke er noget for mig, det er et fag man virkelig skal brænde for, at være i og det gør jeg desværre ikke Men, hva så nu? Jeg har ingen idé om hvad jeg gerne vil, så inspirere mig
Jeg er ingeniør med speciale i indeklima og energirigtigt byggeri. Til daglig arbejder jeg i en produktionsvirksomhed, hvor jeg sidder med support og kvalitet.
Jeg er pædagog og har siden jeg blev uddannet i 2004, arbejdet med voksne udviklingshæmmede. Det har været det fedeste job. Men efter voldsomme besparelser, så er jeg på udkik efter hvad jeg nu skal lave. Overvejer et karriereskift, så denne tråd er genial.
Mvh. M
Arbejder som leder i finansbranchen
Jeg er sygeplejestudererende og drømmer om at videreuddanne mig til jordemoder i Norge, når jeg engang er færdig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128