Hvad laver i til dagligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2016

Pianisten

Jeg blev færdiguddannet radiograf sidste sommer, og arbejdede først 9 mdr på Hillerød hospital i røntgen og CT Nu arbejder jeg i MR-afsnittet på Hvidovre Jeg elsker den der kombinationen af det tekniske, lidt nørdede og så at man kan komme til at snakke med en masse mennesker hver dag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2016

Skouboe

Sprit25 skriver:

Kommunikationsmedarbejder... Jobssøgende, som MANGE af de andre også er

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men DTU søger en kommunikationsmedarbejder på Risø Campus

Anmeld Citér

28. september 2016

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Jeg er (eller var) socialrådgiverstuderende, men har fundet ud af at det slet ikke er noget for mig, det er et fag man virkelig skal brænde for, at være i og det gør jeg desværre ikke 

Men, hva så nu? 

Jeg har ingen idé om hvad jeg gerne vil, så inspirere mig  

Blev uddannet sosu hjælper i 2011 og i februar i år startede jeg på sosu assistent uddannelsen.

er netop nu i min 2. praktik (psykiatrien) og er havnet på et demenscenter. jeg elsker det og har helt sikkert fundet min rette hylde

Anmeld Citér

28. september 2016

1977

Profilbillede for 1977

Jeg stoppede halvvej i min can.mag for at blive sosu assistent  Den bedste beslutning ever

Anmeld Citér

28. september 2016

Sprit25

Skouboe skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men DTU søger en kommunikationsmedarbejder på Risø Campus

Tak. Ved ikke hvor det er men må undersøge det. Problemet ligger mere i at vi, i gennemsnit, er 200 ansøgere til en stilling 

Anmeld Citér

28. september 2016

FrkC

Er sygeplejerske ansat på en Intensiv afdeling :) Jeg blev færdig i 2014 .. Elsker det - det er uden tvivl mit kald :D Jeg har en drøm om videreuddannelse inden for intensiv eller anæstesiologisk sygepleje :) 

Anmeld Citér

28. september 2016

KissMeKissMeKissMe

Jeg er i gang med min kandidatuddannelse i økonomi. Har en bachelor i matematik og en i psykologi. Så jeg ved lidt om at skifte retning. Startede på matematik (sidefag i økonomi).

Skiftede så til psykologi for at få noget mere verdensnært. Og nu er jeg tilbage på økonomi og elsker det. Tror jeg havde brug for et pusterum. Joker med at tiden på psykologi var mine sabbatår - der var meget frihed og en MEGET lille arbejdsbyrde. 

Jeg er meget samfundsinteresseret og nyder hver dag at være tilbage. At gå til forelæsning og få ny viden. Så det er skønt at finde sin "rette hylde". Men skiftene har også lært mig, at den rette hylde ikke altid handler om at finde noget andet, men også bare om, om at man personligt har overskud, er moden nok osv. 

Ved siden af underviser jeg på universitetet i lineær algebra og så arbejder jeg som statistiker på nogle forskellige forskningsprojekter. 

Anmeld Citér

28. september 2016

Skouboe

Sprit25 skriver:

Tak. Ved ikke hvor det er men må undersøge det. Problemet ligger mere i at vi, i gennemsnit, er 200 ansøgere til en stilling 

http://www.dtu.dk/job/job?id=fa8e02e7-64d4-4547-aa15-c9378a2cac02

Det er på Risø Campus, ca. 7 km nord for Roskilde.

Anmeld Citér

28. september 2016

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg er (eller var) socialrådgiverstuderende, men har fundet ud af at det slet ikke er noget for mig, det er et fag man virkelig skal brænde for, at være i og det gør jeg desværre ikke 

Men, hva så nu? 

Jeg har ingen idé om hvad jeg gerne vil, så inspirere mig  

Jeg er igang med HF enkeltfag og skal derefter læse til ergoterapeut.

Anmeld Citér

28. september 2016

ModerNatur

Jeg er laborant hos DTU Aqua - et forskningsinstitut.. 

Mit drømmejob ! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.