Hvad laver i til dagligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2016

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg er uddannet assistent med speciale indenfor offentlig administration, men har arbejdet mig frem til miljøsagsbehandler, i Region regi.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2016

Ploffer

Jeg læser til ergoterapeut 

Anmeld Citér

28. september 2016

FrkGranger

Jeg er uddannet pædagog i sommeren 2012 og arbejder med voksne indenfor autismespektrum forstyrrelser 

Anmeld Citér

28. september 2016

God-mor

Jeg har arbejdet flere år på plejehjem primært i nattevagt på dement afsnit Det sidste år har jeg været selvvalgt hjemmegående og i den tid fandt jeg ud af at jeg godt kunne tænke mig at dygtiggøre mig, og er nu gået i gang med pædagog uddannelsen

Anmeld Citér

28. september 2016

LeneKE

Jeg læser HA (Erhvervsøkonomi), som jeg er færdig med til januar og bagefter er planen at læse Cand. Merc i Styring og ledelse.

Jeg arbejder ved siden af som bogholder og det var også det jeg arbejdede med i 3-4 år inden jeg startede på studiet. Det er dog ikke lige mit kald i livet - jeg vil meget hellere noget HR eller projektledelse

Anmeld Citér

28. september 2016

Shiaz

Jeg læser til sygeplejerske og er færdig om et år. Da jeg startede på studiet, var det med målet at blive anæstesisygeplejerske. Men nu er jeg blevet enig med mig selv om, at følge min oprindelige store drøm. Så når jeg slutter om et år, søger jeg ind på medicinstudiet  Jeg vil være læge med speciale i patologisk anatomi og forhåbentligt med tiden retsmediciner  

Anmeld Citér

28. september 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg har en webshop, hvor jeg sælger børnetøj. Jeg har arbejdet med salg og marketing i 15 år.

Anmeld Citér

28. september 2016

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Jeg er (eller var) socialrådgiverstuderende, men har fundet ud af at det slet ikke er noget for mig, det er et fag man virkelig skal brænde for, at være i og det gør jeg desværre ikke 

Men, hva så nu? 

Jeg har ingen idé om hvad jeg gerne vil, så inspirere mig  

Jeg er universitetsforsker indenfor primært socialområdet, og underviser blandt andet på Kandidatuddannelsen i socialt arbejde.

Hvis du oplever at praksis ikke tiltaler dig i forlængelse af din uddannelse som socialrådgiver, findes der en lang række muligheder for at læse videre på anden vis. En række samfundsfaglige uddannelser optager socialrådgiveruddannede bachelorer - fx på RUC, AAU eller DPU

En anden mulighed er at skifte til en beslægtet uddannelse indenfor det pædagogiske/social område - eller at sadle helt om og finde noget komplet andet

Anmeld Citér

28. september 2016

Carina:-)

PT skriver:

Jeg har en webshop, hvor jeg sælger børnetøj. Jeg har arbejdet med salg og marketing i 15 år.

Uh hvad hedder din shop? 

Anmeld Citér

28. september 2016

Carina:-)

Jeg er selvstændig inden for rengøring og vil ikke bytte med noget andet job. 

Elsker friheden og at have ansatte som sætter pris på deres arb så har bestemt fundet den rette hylde . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.