Hvad laver i til dagligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.022 visninger
70 svar
33 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. september 2016

Anonym trådstarter

Jeg er (eller var) socialrådgiverstuderende, men har fundet ud af at det slet ikke er noget for mig, det er et fag man virkelig skal brænde for, at være i og det gør jeg desværre ikke 

Men, hva så nu? 

Jeg har ingen idé om hvad jeg gerne vil, så inspirere mig  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2016

esioul

Anonym skriver:

Jeg er (eller var) socialrådgiverstuderende, men har fundet ud af at det slet ikke er noget for mig, det er et fag man virkelig skal brænde for, at være i og det gør jeg desværre ikke 

Men, hva så nu? 

Læser til pædagog. Er færdig til sommer

Anmeld Citér

27. september 2016

Frk.S

Jeg er bioanalytiker og arbejder på en nuklearmedicinsk afdeling. 

Anmeld Citér

27. september 2016

Monski

Anonym skriver:

Men, hva så nu? 

Lige nu er jeg igang med at hæve mit snit på HF, da jeg aller helst vil læse sociologi, synes det er SÅ spændende! 

Men snittet er ret højt så min plan b er lærer.

Anmeld Citér

27. september 2016

Anonym

Jeg læser virksomhedsstudier Er dog også i tvivl om det i bund og grund er det jeg vil, men sådan har jeg haft det med det meste jeg har lavet. Så nu fokuserer jeg mere på at gennemføre ting, og så tage den derfra. Så må jeg finde ud af hvilken retning kandidaten skal gå i

Anmeld Citér

27. september 2016

Skouboe

Jeg administrerer den tekniske certificeringsordning for vindmøller i Danmark.  

Anmeld Citér

27. september 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg er selvstændig med webshop 

Anmeld Citér

27. september 2016

Dorthe1986

Jeg er bibliotekar 

Anmeld Citér

27. september 2016

Heksemutter

Jeg laver hjemmesider.

Anmeld Citér

27. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

Men, hva så nu? 

Jeg er pædagog og arbejder pt i en privat daginstitution. Men jeg drømmer om, st læse videre til kandidat og erstatte daginstitutionen med et konsulent- eller kommunikationsjob. Evt prøve noget helt andet indenfor erhvervslivet ... Kan slet ikke se mig selv passe småbørn resten af mit arbejdsliv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.