lineog4 skriver:
Jeg vil sørme gerne bytte - du kan få mine tidlige scanninger, men så skal du også overtage mit gravsted, min sorg og min angst for at mine børn dør.
Jeg ved ikke med andre, men jeg hadede at være anderledes gravid, hadede det faktum at jeg kunne få tilbudt ekstra scanninger mm. Jeg misunder dig tusind gange mere for din lykkelige lethed i forhold til graviditet og børn end du misunder mine ekstra scanninger. Og kunne jeg betale 500 for at få din lethed, din tro på børn ikke dør så ville jeg betale dem uden at blinke - du kan få min tidlige scanning for 500, jeg kan ikke få det du har for penge.
Kan godt være du synes det er snyd, men hvad tror du så jeg synes det er?
Jeg har det på PRÆCIS samme måde!
Ja, det var rart at se ind til baby, 2 gange om måneden.. Men jeg ville gerne have været det foruden, hvis det fjernede angsten for at miste endnu engang, angsten for om jeg overhovedet ville blive mor, hvorfor jeg nu styrtblødte igen osv. Det var kun scanningerne for at se om baby stadig levede..
Så kom alle scanningerne på det hosp. jeg skulle føde på, fordi jeg så pludselig fik svangerskabsforgiftning, baby var for lille, osv.
Så nej! det er ikke lutter lagkage at få tilbudt alle de scanninger og ikke være "normal" gravid
Anmeld
Citér