Til dig der har haft en tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2016

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Hvor i alverden er der snyd i noget af det?! 

Åh ja, hvorfor vidste jeg bare den kommentar ville komme 

selvom du måske har en anden mening så tænker jeg at jeg gerne må have den holdning at jeg synes det er "snyd" :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Hej Damer. :-) 

Til alle jer der har fået en tidlig scanning fra 5-12 uge 

er det så fordi i selv har købt en scanning eller har i fået det fra lægen? 

Jeg undre mig, fordi jeg har læst mig frem til at man kun får 2-3 skanninger af det offentlige ???? 

Man kan ikke gå til lægen og få en tidlig scanning gratis vel? 

Man bliver tilbudt 2 scanninger. 

Derudover kan man købe sig til private. 

Der kan være grund for at der bliver givet flere scanninger fx hvis man har været i behandling. Eller tidligere have haft aborter. 

Jeg selc købte mig til en privat scanning i 10. Uge. Den bedste beslutning

Anmeld Citér

25. juni 2016

sne190810

Anonym skriver:

Åh ja, hvorfor vidste jeg bare den kommentar ville komme 

selvom du måske har en anden mening så tænker jeg at jeg gerne må have den holdning at jeg synes det er "snyd" :-) 

Say what?! 

Hvor læser du, at jeg skriver, at du ikke må din mening i fred? 

Det eneste der vitterligt står i den sætning, var bare HVORI snyden lå? Fordi jeg ikke selv kan se det - og eftersom du er af den mening, går jeg da udfra du ville kunne forklare det? 

Især "når du bare vidste den kommentar ville komme" ... Så ville man måske gå udfra du havde for udtænkt et svar lige til højrebenet :-)

Anmeld Citér

25. juni 2016

ESV

Anonym skriver:

Det også helt fair og selvfølgelig skal i holdes øje med :-) 

købe en kønsskanning? 

Kan man ikke få kønnet og vide til md skanning? 

Det kan man ofte men man kan risikere en der ikke kan se det og ikke vil lede efter det og vi ville ikke vente 

Anmeld Citér

25. juni 2016

KissMeKissMeKissMe

Anonym skriver:

Ja, det er da længe og vente til nakkefoldsscanning

men har man regelmæssig mens

er sund og rask 

ingen sa eller ma 

så får man jo altså ikke bare sådan en scanning som jeg kan forstå på de andre ? 

Det da faktisk lidt "snyd" ;-) 

Selvom du skrev, at du vidste den ville komme, så bliver jeg simpelthen nødt til at kommentere. Bliver ret provokeret af, at du skriver, at det er "snyd". Det er fandme lort at have uregelmæssig mens, ikke være sund og rask eller at have prøvet sa eller ma. Er ret sikker på, at alle i behandling og med problemer ville give alt (inklusiv deres ekstrascanninger) væk, hvis man bare var sund og rask og almindelig. 

Der er sgu da heller ingen der synes det er snyd, at der findes specielle handicappladser. Altså måske man bare skulle være glad for ikke at have problemer og så smide de 500 kroner til en scanning. Folk i fertilitetsbehandling har (selv hvis man kun kigger på penge) brugt mange tusind kroner på medicin osv.

Anmeld Citér

25. juni 2016

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Det kan man ofte men man kan risikere en der ikke kan se det og ikke vil lede efter det og vi ville ikke vente 

Ja okay :-) 

vil slet ikke vide kønnet så det behøver jeg ikke tænke på 

Anmeld Citér

25. juni 2016

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

da jeg bliv gravid, fik jeg en scanning da jeg var 9 uger henne. 

Og det fik jeg af de offentlig fordi jeg blødte lidt blandet gammelt og nyt blod i 2 dage. 

Men heldigvis var vores dejlige første barn sund og rask og hun var fuld af liv og var tryg i mors mave

Anmeld Citér

25. juni 2016

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

da jeg bliv gravid, fik jeg en scanning da jeg var 9 uger henne. 

Og det fik jeg af de offentlig fordi jeg blødte lidt blandet gammelt og nyt blod i 2 dage. 

Men heldigvis var vores dejlige første barn sund og rask og hun var fuld af liv og var tryg i mors mave

Dejligt der intet var galt! 

Anmeld Citér

25. juni 2016

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Dejligt der intet var galt! 

Ja det var utrolig lettende og beroligende at vi så vores lille prinsesses hjerteblink 

og tak

Anmeld Citér

26. juni 2016

Freja90

Becks skriver:

Jeg er blevet scannet 2 gange om måneden, igennem hele graviditeten.. Betalt af det offentlige, pga. mange spontane aborter...

Og så fik jeg de 2 obligatoriske, nakkefoldsscanning og misdannelsesscanning 

Jeg kunne godt tænke mig at høre om din termin har ændret sig undervejs? Jeg ved godt den fastsættes under NF, men bare om der er kommet mange forskellige datoer ud selv har jeg haft 5 scanninger inden uge 20 - med 5 forskellige terminer ( fra d. 17 til d. 10 december) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.