Får jeg en dom nu? Verdens dårligste mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2016

Sedigfor

Du er verdens bedste og fantastiske mor! Netop fordi du stopper op og tænker hov det var forkert det jeg gjorde og fortalte hele sandheden.. De fleste vil sku løgne om mere eller mindre det hele. 

Du er en fantastisk mor! 

skråt alle de fæhoveder langt op i numsen så langt op de kan komme, som siger du skal ha hjælp og alt muligt andet. Du skal ikke ha hjælp. Du har indset det var forkert og det sker selvfølgelig ikke igen. 

Jeg indrømmer gerne jeg også har taget hårdt fat i min datter en gang.. Bum! Nu jeg en pisse dårlig mor og skal have hjælp.. 

Hav en fantastisk weekend 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Rauw skriver:

Så man må gerne forstuve børns arme, men man må ikke diskutere på et debat forum? Hmm. 

Nej, selvfølgelig skal man ikke forstue børns arme, men er helt sikker på at ts ikke har gjort det med vilje. Og efter min lille mening skal man heller ikke fare frem og skyde med skrapt på den måde som du gjorde der i det indlæg

Anmeld Citér

24. juni 2016

Rauw

Hck skriver:

Nej, selvfølgelig skal man ikke forstue børns arme, men er helt sikker på at ts ikke har gjort det med vilje. Og efter min lille mening skal man heller ikke fare frem og skyde med skrapt på den måde som du gjorde der i det indlæg

Det skal man da i allerhøjeste grad. Det er ikke ok. Og folk der gør sådan noget skal ha banket ind i knolden hvor alvorligt og forkert det de har gjort er. Aldrig om jeg ville sidde og trøste og klappe af en der har øget vold mod sit barn. Vor herre bevares! 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Rauw

Sedigfor skriver:

Du er verdens bedste og fantastiske mor! Netop fordi du stopper op og tænker hov det var forkert det jeg gjorde og fortalte hele sandheden.. De fleste vil sku løgne om mere eller mindre det hele. 

Du er en fantastisk mor! 

skråt alle de fæhoveder langt op i numsen så langt op de kan komme, som siger du skal ha hjælp og alt muligt andet. Du skal ikke ha hjælp. Du har indset det var forkert og det sker selvfølgelig ikke igen. 

Jeg indrømmer gerne jeg også har taget hårdt fat i min datter en gang.. Bum! Nu jeg en pisse dårlig mor og skal have hjælp.. 

Hav en fantastisk weekend 

Tar du hårdt fat i din datter? Hvad kan en baby (på 14 mdr så vidt jeg husker?) ha gjort for at fortjene det? Jeg tror ik rigtig mit moderhjerte helt kan klare den her tråd idag. Bliver sku både ked af det og rasende og forarget. Vær forhelvede søde ved jeres børn! 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
Rauw skriver:

Hvis du mener at det er noget der kan ske for alle. Så er jeg ret forarget over dig. At udøve vold mod sine børn er altså ikke noget "der kan ske for alle" det gør man bare ikke! Og jeg er ret sikker på de færreste forældre forstuver deres børns arme. Men nu er det ik en diskution. Jeg siger bare at havde jeg set det, eller været lægen, så var det blevet meldt. Men lad os se positivt på det, det er da et anderledes indslag i konfirmationssangen. 

Hvis du ikke vil diskutere synes jeg du skal holde dig langt væk fra et debatforum. Det virker som om det er ok at være uenig bare ikke med dig. 

Vær du bare forarget over mig, det lever jeg fint med. Selvfølgelig er vold ikke i orden på noget tidspunkt. Men ingen er perfekt og vi begår alle fejl. TS er så modig at indrømme det. Som jeg læser det er der ingen der roser hende, men ingen andre end dig har behov for at slå hende i hovedet. 

Du udtaler dig om hvad du ville gøre som læge, med mindre du selv er læge er det useriøst. Læger har modsat os andre en lang uddannelse i hvornår man skal reagere og har desværre også erfaring i hvornår det er nødvendigt. 

Jeg ved ikke om du kender begrebet mom shaming men det virker mest af alt som det du har gang i. 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Sedigfor

Rauw skriver:

Tar du hårdt fat i din datter? Hvad kan en baby (på 14 mdr så vidt jeg husker?) ha gjort for at fortjene det? Jeg tror ik rigtig mit moderhjerte helt kan klare den her tråd idag. Bliver sku både ked af det og rasende og forarget. Vær forhelvede søde ved jeres børn! 

Jamen så smut da, du er jo ikke tvunget til at læse det.. 

Jeg tror du fordrejer den lidt. Jeg skrev " jeg har også taget hårdt fat i min datter EN gang " og kend lige andres børn før du begynder på en hel masse crap og pis.. 

Jeg er også sød ved min datter, du skulle bare vide 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Sandratoft

Sedigfor skriver:

Jeg tror du fordrejer den lidt. Jeg skrev " jeg har også taget hårdt fat i min datter EN gang " og kend lige andres børn før du begynder på en hel masse crap og pis.. 

Men ingen børn fortjener at blive taget hårdt fat i, og dit indlæg er skrevet for at retfærdiggøre det med at "det ikke er så slemt, selv jeg har gjort det" 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Rauw

Mariehøne123 skriver:

Hvis du ikke vil diskutere synes jeg du skal holde dig langt væk fra et debatforum. Det virker som om det er ok at være uenig bare ikke med dig. 

Vær du bare forarget over mig, det lever jeg fint med. Selvfølgelig er vold ikke i orden på noget tidspunkt. Men ingen er perfekt og vi begår alle fejl. TS er så modig at indrømme det. Som jeg læser det er der ingen der roser hende, men ingen andre end dig har behov for at slå hende i hovedet. 

Du udtaler dig om hvad du ville gøre som læge, med mindre du selv er læge er det useriøst. Læger har modsat os andre en lang uddannelse i hvornår man skal reagere og har desværre også erfaring i hvornår det er nødvendigt. 

Jeg ved ikke om du kender begrebet mom shaming men det virker mest af alt som det du har gang i. 

Man behøver ik være læge for at fordømme vold mod børn. Tværdimod. Man kan både være skraldemand og kok og alverdens andre ting. Og i mine øjne er mom shaming eller hvad du kalder det helt ok hvis den mor har skadet sit barn fordi hun ik kunne styre sit temperament. Det er du sådan set velkommen til at være uenig i. Personligt er jeg ligeglad med din og ts mening, for lige på det her punkt kan og vil jeg ikke ændre min holdning nogensinde. Jeg har bare ondt af de børn det går udover at nogle mødre tænker at "en lille smule vold er ok hvis børnene selv er ude om det". Tror de fleste sager med børnemishandling er startet sådan i det små, hvor forskruede mennesker støtter hinanden i at det ik er så slemt. Og med tiden har man trådt over så mange grænser at man ender i nyhederne. Så nej. Jeg vil hellere fortælle hvor forkert det er. Altid. Børn kan ik forsvare sig selv. Det er vores job. 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Rauw

Sedigfor skriver:

En gang er vel også en gang for meget? Især når din datter kun er 1 år. Jeg synes det er skræmmende. Og rigtig rigtig trist at der findes mødre der synes at det er ok. 

Anmeld Citér

25. juni 2016

Bshizzle

Jeg må indrømme at jeg blev godt og grundigt mundlam af at læse dit indlæg her! 

Du burde allerede ha bakket ud af den butik efter du havde givet ham et par chancer. 

Men at du lader ham være sur? Irriteret? Ked af det? Måske over træt? I 45 min!!! 

Jeg havde ikke holdt til at mine drenge skulle gå med sådan et flip.. Så var gået ud til bilen og evt ta en snak og se om man kunne handle videre eller ej. 

At du yder vold mod din dreng med at rive i hans arm/skulder får alle mine hår til at rejse sig! 

Intet barn fortjener sådan en behandling..  For jo, du kunne ha stoppet dig selv inden du gjorde denne handling. 

Sorry.. Men ingen medlidenhed her fra. 

Håber kun at din dreng kommer sig! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.